kellään tietoa lappeenrannan midnight cruisingista?
kellään tietoa lappeenrannan midnight cruisingista?
kellään tietoa lappeenrannan midnight cruisingista? millo seuraava järjestetään?
-
veccuman83
- 'Senator'

ei ilmeisesti
Itse ilmottauduin jo, onhan toi ehdottomasti vuoden paras cruising. sentää poliisi saattue ja kaikki. =)
Miksipä ei
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Re: ei ilmeisesti
Kerholla ei ole mitään virallista toimintaa tapahtumassa.japex kirjoitti:Itse ilmottauduin jo, onhan toi ehdottomasti vuoden paras cruising. sentää poliisi saattue ja kaikki. =)
Viimevuonna olin paikalla EVO:lla ja Lahdesta oli muutenkin mukavasti porukkaa Lappeenrannassa. Mm. Bike & Tuningin porukkaa...
Onhan OCF:kin useammassa tapahtumassa ollut poliisisaattueet ja se kyllä pistää kaupungin sekaisin, mutta on näyttävää ja mukavaa vaihtelua päivärutiineihin. Ja eiköhän noita saattueita nähdä jatkossakin...
T:K.Vilen/OCF Secretary
PS: Mites Vecculissa on pysynyt ovet kiinni?!? Meinaan laitoin ne kiinni siihen maalaamolla...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Re: ei ilmeisesti
siis tuomas oman auton näytille..?japex kirjoitti:Itse ilmottauduin jo, onhan toi ehdottomasti vuoden paras cruising. sentää poliisi saattue ja kaikki. =)
jep
joo siis auto tulossa näytille, ilmoitus kaavakkeen sinne postasin kaverin toimittamana. =)
Voipi vaikka saada auton jopa ihan valmiiks sinne
ja EVO-500:selle ovetkin on pysynyt kiinni toistaseks =) kiitoksia vaan jelppauksesta sitten rojektiin
Voipi vaikka saada auton jopa ihan valmiiks sinne
ja EVO-500:selle ovetkin on pysynyt kiinni toistaseks =) kiitoksia vaan jelppauksesta sitten rojektiin
Miksipä ei
-
veccuman83
- 'Senator'