A Vectran (-94) jarrut on tosi ! tehottomat, palaset, kengät ja rummut on suht tuoreet ja jarrulevytkin näyttäisi olevan melko hyvässä kunnossa.
Ilmaa ei pitäisi olla ja sylkyt toimii. Kuitenkin jarruttaminen vaikkapa alamäessä ja 4 ihmistä kyydissä on melko jännittävä kokemus. Samoin
jos vauhtia on tarpeeksi ~ + 120 km/h niin hohhoh...poljin pohjassa ja
hiiiiiidddaaaaasstuuuuuu...kohan tää ollenkaan.. Niin ja poljin tosiaan menee
pohjaan asti ilman renkaiden lukkiutumista. Kaupunkivauhdilla jarrut tosin saa lukkoon liiankin herkästi. Mitä mä teeeeen !!?
Vectran jarrut
-
Aapo
- 'Admiral'

-
djtonzah
- 'Diplomat'

Itellä oli eräässä toisessa merkissä vähän samanlainen ongelma ja sillon oli jarrupääsylinterissä vikaa, mut jos se toimii sulla niin...? Oli mukavaa ajella marras-joulukuussa kuukauden verran niin että poljin menee pohjaan ja aina sai pelätä et pysähtyykö valoihin tai jonkun muun auton perään.. 
Corsa OPC -09
-
Aapo
- 'Admiral'

No kyllä se mun mielestä toimii, paitti että mä en tiä onko normaalia jos tyhjäkäynnillä painaa jarrupolkimen pohjaan ja kierrokset laskee...vuotasko se sylkky sillon ?djtonzah kirjoitti:Itellä oli eräässä toisessa merkissä vähän samanlainen ongelma ja sillon oli jarrupääsylinterissä vikaa, mut jos se toimii sulla niin...?
-
Jarnok
- 'Senator'

-
Pinohiiri
- 'Diplomat'