Kyllähän tuo palvelun osalta on täyden kympin ansaitseva liike tai sitten se johtuu siitä, että olen kantanut sinne jokusen tuhannen euron edestä seteleitä
Hyvää palvelua puhelimen kautta tilaamalla sekä itse paikanpäällä asioimalla,vaikka viime kerralla kun tilasin sieltä niin niiltä jäi yksi osa toimittamatta tilauksesta.
Niin oli tarkoitus kun olen siellä käynyt.
Ensimmäisellä kerralla ne oli lomalla ja toisella kerralla se oli kiinni sairastapauksen vuoksi.
Katsotaan jos se olis auki kun seuraavan kerran on aikaa (ja varaa) käydä siellä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jope kirjoitti:Kyllähän tuo palvelun osalta on täyden kympin ansaitseva liike tai sitten se johtuu siitä, että olen kantanut sinne jokusen tuhannen euron edestä seteleitä
täytyy antaa kehut myös täältä käsin, merkillisen esimerkillistä toimintaa.
Onhan se hienoa, että edes jossain vielä ssaa hyvää palvelua. Koska mielummin otan 10% kalliinman osan jos halvelu on hyvää, eli palvelusta saa ja pitää maksaa!
Biltemassa on paremmin ainakin yksi asia, siellä on palautustiskikin pitempi kuin Osatuonnin myyntitiski. Tosin Osatuonnissa ei tarvitse palautella, sillä siellä ei ole tapana myydä vääriä osia.
j.h
Biltema ainut varaosaliike, jonka palautustiski on pitempi kuin myyntitiski.