ei helvetti
Pakko oli vähän purkautua miten paskoja nää Opelit on, vasta 2 vuotta oon ajanu pelkillä tankkauksilla ja öljynvaihdoilla ja nyt jo remppaa...
Tämmöstähän täältä on saanu viimeaikoina lukea miten huonoja vanhat

^^hyvää myyntipuhetta kadetillePistoolisankari kirjoitti:itellä on kaks ooppelia ja toinen on kestänyt _lähes_ ongelmitta nyt kohta 5000kmomegassa ainoa mitä on ollut niin ilmamassamittari jumittu kun ostin, sen kerran jälkee ei siinä ole vikaa ollut, ja jäähdytin oli halkeutunut kun ostin mutta uudella siitä selvisi
kadetti taasen ostaessa rupesi heti käymään vaan kolmella mutta selvisi että tulpanjohto irtosi jakajasta
ja öljyvuotoa on enemmän kun laki sallii, ei taida venakopan tiiviisteestä olla tietookaan
mutta kyllä mä ennemmin opelilla lasken ku millää riisillä
mutta "kuka käski mennä opelin ostamaan"kyllä mä ainaki tykkään
Kadetiti on just hyvii itel ollu jo 2 vuodes 7B-Na kirjoitti:^^hyvää myyntipuhetta kadetillePistoolisankari kirjoitti:itellä on kaks ooppelia ja toinen on kestänyt _lähes_ ongelmitta nyt kohta 5000kmomegassa ainoa mitä on ollut niin ilmamassamittari jumittu kun ostin, sen kerran jälkee ei siinä ole vikaa ollut, ja jäähdytin oli halkeutunut kun ostin mutta uudella siitä selvisi
kadetti taasen ostaessa rupesi heti käymään vaan kolmella mutta selvisi että tulpanjohto irtosi jakajasta
ja öljyvuotoa on enemmän kun laki sallii, ei taida venakopan tiiviisteestä olla tietookaan

B-Na kirjoitti:^^hyvää myyntipuhetta kadetillePistoolisankari kirjoitti:itellä on kaks ooppelia ja toinen on kestänyt _lähes_ ongelmitta nyt kohta 5000kmomegassa ainoa mitä on ollut niin ilmamassamittari jumittu kun ostin, sen kerran jälkee ei siinä ole vikaa ollut, ja jäähdytin oli halkeutunut kun ostin mutta uudella siitä selvisi
eipäs nyt aleta... http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight= lauantaina meen uutta opelia vaihdattelemaannuhapumppu kirjoitti:Merkkiuskollisuus horjuu..