Mistä idea että mennään mäntymäen kentälle..
Mistä idea syntyi että mennään mäntymäen kentälle ja pidetään ocf:n tapaamiset siellä.
Mä en edes ole tiennyt että kenttä jossa mun auto on tuningparkissa lähes joka päivä, et se on ocf:n kokoontumispaikka. (Täytyy liimata se pieni ocf tarra takalasiin pikaisesti)
Sit tuli sellainen mieleen että voitaisko mekin järjestää jotain esim. keskiviikko kokoontumisia jossain huoltoasemalla, pääkaupunkiseudulla.
t:mika
Mä en edes ole tiennyt että kenttä jossa mun auto on tuningparkissa lähes joka päivä, et se on ocf:n kokoontumispaikka. (Täytyy liimata se pieni ocf tarra takalasiin pikaisesti)
Sit tuli sellainen mieleen että voitaisko mekin järjestää jotain esim. keskiviikko kokoontumisia jossain huoltoasemalla, pääkaupunkiseudulla.
t:mika
Keskeinen sijainti ja iso parkkis jonne on autoja mahtunut ja kaikenlisäksi kaupungin aluetta, eli ei yksityisaluetta johon pitää olla luvat, siinä syyt, miksi siellä on pidetty useampikin epävirallinen opel-miitti. pk-seudun alueellisiin miitteihin on ajateltu Haagan Shelliä, päiviä ei vain ole vielä päätetty.
Pidetään pääkaupunkiseudun alueellinen OCF meet Helsingissä Haagan liikenneympyrän Shellillä 20.4. kello 14. Ohjelmassa ei ole muuta kuin autojen ihailua, juttelua ja kahvin juontia huoltiksen baarissa.
Jos joku keksii paremman paikan, sitä voidaan käyttää myöhemmissä alueellisissa kokoontumisissa tai vaikka elokuun valtakunnallisessa OCF meetissä Helsingissä.
Jos joku keksii paremman paikan, sitä voidaan käyttää myöhemmissä alueellisissa kokoontumisissa tai vaikka elokuun valtakunnallisessa OCF meetissä Helsingissä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70