Itse olen Länsikeskuksen Essolla aamulla kahdeksan jälkeen ja siitä lähden puol ysin aikaan Sporttiautolle. Jos ei tiedä paikkaa mihin mennään niin siitä pääsee sitten perässä...
Lisää autoja viimehetkellä: BIIEMDABLJUU rek.no. IPI-200. Sit pienellä mahollisuudella yks 2000 Vectra, koitan vaan saada kiinni omistajan vielä tänään et sais varmistuksen.
Ei voinut kuin olla tyytyväinen, molemmissa vakio moteissa enemmän kuin tehdas lupaa ja homma toimi hyvin. Kiitokset hyvästä päiväohjelmasta!
Lehdestä sitten tulokset...
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
antzu kirjoitti:Ei voinut kuin olla tyytyväinen, molemmissa vakio moteissa enemmän kuin tehdas lupaa
Taisi mun tehoista osa piirtyä sun printeille No ei vaineskaan kotiin päästyäni todettiin että Dual ram ei jostain syystä toimi ollenkaan, no ei se mitn ensi kerralla sitten.
Kyllä sen sun käyrästäkin näki ettei kaikki voinut kohdallaan olla, puuttui tuo tyypillinen toinen huippu. Harmi kun tuo penkitys on aika tyyristä jos ihan yksinään noin vain menee...
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
antzu kirjoitti:Kyllä sen sun käyrästäkin näki ettei kaikki voinut kohdallaan olla, puuttui tuo tyypillinen toinen huippu. Harmi kun tuo penkitys on aika tyyristä jos ihan yksinään noin vain menee...
Aivan tosi, mutta eiköhän noita penkitys tilaisuuksia tulevaisuudessa ole tuloillaan. Niin ja on tässä ollut mielessä jos tuohon hommaisi ohjelmoitavan boxin, niin silloin se kuitenkin pitää viedä penkkiin.
Lazi kirjoitti:Voisitte vielä varmistukseksi kaikki lähettää mulle tuloksenne ja auton alkuperäiset vakiona luvatut arvot. Joko privamessagea tai mailia.
Voin laittaa teholaput sähköisessä muodossa jollekin, joka niitä esim. lehden tekoon tarvitsee. Ilmoittanette minulle kenelle näitä laitettaisiin...
Niin ja kiitos käynnistä! Tervetuloa myös toiste.
Ja niinkuin kerroin (ja näytinkin), tehojen etsimiseen tämä Dyno Dynamics dyno on aivan huippua! Halvimmat hevoset löytyy useimmiten säätämällä...