ei toi viikolla kokoontuminen oikein innosta kun noi työ ajat on 8-13 tuntia päivässä. Tosin olen kerennyt vasta kerran käymään pikasesti joten ei se mikään perinne vielä ole mut viikonloppu sopis mulle paremmin.
jos kokoontuminen siirtyy viikolle ni mut voi laskee pois.en mä suoraan töistä jaksa lähtee.lauantai tai sunnuntai ois ihan hyvä,se joka ei sillon muka pääse ni ei kai oikeesti edes halua tulla,mitä tekemistä sunnuntaisin muka kellään on?
mikko1 kirjoitti:jos kokoontuminen siirtyy viikolle ni mut voi laskee pois.en mä suoraan töistä jaksa lähtee.lauantai tai sunnuntai ois ihan hyvä,se joka ei sillon muka pääse ni ei kai oikeesti edes halua tulla,mitä tekemistä sunnuntaisin muka kellään on?
Vai että et suoraan töistä jaksa lähtee
Meikäläisellä on ainakin melkein joka kesä sunnuntai kulunut radalla
vihdoin kaverin häät on ohi,hermopaine hellittää jää miittinkit multa kans väliin jos niitä viikolla pidetään mutta ei sille sit mitään voi tuleva launtaikin jää väliin kun tarttis tehä pikku katsastus huoltoa....
No okei voihan sunnuntaisinkin jotain tehä.Mut mikäköhän on porukan päätös onko nyt lauantaina (eli 3.9.) meetinkiä vai ei? Ois kai vähä noloo mennä yksinään sitarille seisoskeleen,ei yks ooppeli mikään meetinki oo
Mä ainakin voin ilmestyä 3. päivä, ei mitään ihmeempiä ole.. Pitääkö meidän ruveta pitämään kaks miittii kuussa, toinen lauantaina ja toinen tiistaina että kaikille käy?
Mulle käy ihan kumpi vaan Onneks tosin se on nyt tällä viikolla, ens viikolla ei olis välttämättä päässyt kun hauvva-vauvva tulee perjantaina niin ei välttämättä seuraavana päivänä vielä olis uskaltanut lähteä katselemaan suurta maailmaa niin kauas
voishan sitä aatella viikollekin jos vaan löytys sellanen päivä ja aika et mahollisimman monelle sopis. Ei kai se niin paha oo kun se on vain kerran kuussa vaikka aikasemmin väitinkin etten muka jaksa töitten jälkeen,tais vaan laiskotuttaa.