IRCn parhaimmistoa

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

#dnsf.org (345) [36253]
< matsuda> No kerran kisattiin jonku vi..n polon kanssa. Olin saanu just kortin ja kaverin corsalla liikeessä.
< matsuda> rinta rinnan titaanien taistelu, öljy haisi ja ilmassa oli suuren urheilujuhlan tuntoa
< matsuda> tulee sitte kytät vastaan ja pysäyttää molemmat.
< Jetz> :/
< matsuda> Kyttä kysy multa että ajoitteko kilpaa. Minä että joo, taidettiin vähän ajaa. Sitten se kysy että ajoikko täysillä. Minä että no tottakai. 60 alueella 55 ja poliisin arvio kisasta oli että juoksukilpailukin on järkevämpi ku tuo äskönen homma. Ei sakkoja, pelkkää naurua vaan silläkertaa.
:D :D
OCF Sprinttikunkku 2010

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Ville »

Astra22 kirjoitti:#dnsf.org (345) [36253]
< matsuda> No kerran kisattiin jonku vi..n polon kanssa. Olin saanu just kortin ja kaverin corsalla liikeessä.
< matsuda> rinta rinnan titaanien taistelu, öljy haisi ja ilmassa oli suuren urheilujuhlan tuntoa
< matsuda> Kyttä kysy multa että ajoitteko kilpaa. Minä että joo, taidettiin vähän ajaa. Sitten se kysy että ajoikko täysillä. Minä että no tottakai. 60 alueella 55 ja poliisin arvio kisasta oli että juoksukilpailukin on järkevämpi ku tuo äskönen homma. Ei sakkoja, pelkkää naurua vaan silläkertaa.
:lol:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Mopoilija
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Mopoilija »

Astra22 kirjoitti:#dnsf.org (345) [36253]
On siinä ollu poliiseilla tosiaan hauskaa :lol: :lol: :P
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

<ffast> Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Hieman tipahdin :lol:
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

<Quissi> :::D
<Quissi> faija sano siskoo pissikseks :D:D
<Quissi> tai "ootsä nyt pissis ?" :D
<Jukurtti> wtf =D
<Quissi> nii
<Quissi> se oli lähös ulos ja pukeutu hyvi, sitte faija jotai "ootteko menossa poikii kattoo? Ootko ny sitte pissis ?" :D
<Quissi> (siskoni on -93)
<Jukurtti> ei faijan kuulu tietää mikä pissis on
<Janke> :D:D
<Quissi> Ei se varmaan tiedäkkään :D
<Quissi> siks se tiedustelee
<Quissi> nojoo.. sisko heitti takas "ite oot lasse"
<Quissi> :D

ei vittu :lol: :lol: :lol:
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Woody kirjoitti:(Jarnuz) meite aatteli pilata serkkujen nuoruuden
(Juhosan) Jarnuz kuis ?
(Tom_G) raiskaamalla ne ?
(Juhosan) työntämällä keppiä perseesees?
(Jarnuz) löyty poron raato mettästä nii mietin et vedän vappunenän sille naamaan ja laitan jokku valjaat päälle sille tai siihe ympärille ja haen lapset ja sanon et joulupukki ei tuu ens vuonna...

Hassua porukkaa :roll:
Tuli tosta ihan mieleen tää:
<Polyyppi> Käytännön piloja osa 15:
<Polyyppi> yks mitä tuli naurettua oli se kun kaverin kaverit oli ollu mökillä ja sitten naapurin isäntä oli viritelly katiskaan ja kaverukset oli ajatellu että pakko tehä joku jäynä. no yks niistä löysi kuolleen oravan, ja sitten nää pisti sille oravalle action man-nuken uimalasit ja happipullot ja harppuunan tassuun ja tunki sinne katiskaan, mahto olla naapurin ukolla ihmettelemistä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Jarppo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Presterin kirjoitti:
Woody kirjoitti:(Jarnuz) meite aatteli pilata serkkujen nuoruuden
(Juhosan) Jarnuz kuis ?
(Tom_G) raiskaamalla ne ?
(Juhosan) työntämällä keppiä perseesees?
(Jarnuz) löyty poron raato mettästä nii mietin et vedän vappunenän sille naamaan ja laitan jokku valjaat päälle sille tai siihe ympärille ja haen lapset ja sanon et joulupukki ei tuu ens vuonna...

Hassua porukkaa :roll:
Tuli tosta ihan mieleen tää:
<Polyyppi> Käytännön piloja osa 15:
<Polyyppi> yks mitä tuli naurettua oli se kun kaverin kaverit oli ollu mökillä ja sitten naapurin isäntä oli viritelly katiskaan ja kaverukset oli ajatellu että pakko tehä joku jäynä. no yks niistä löysi kuolleen oravan, ja sitten nää pisti sille oravalle action man-nuken uimalasit ja happipullot ja harppuunan tassuun ja tunki sinne katiskaan, mahto olla naapurin ukolla ihmettelemistä
^^^ päivän pelastus :lol: :lol: :lol:
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Legenda :D :D

<Tuhkelo> Ihan näin neuvona, kun kokeneet chilikulinaristit muistuttavat että pitää pestä kädet ennenkuin hieroo esim. silmiä chilin silppuamisen jälkeen, kuuntele niitä.
<Tuhkelo> Unohdin pestä kädet. En kuitenkaan hieronut silmiä vaan menin kädelle.
<Tuhkelo> VOI HYVÄ HELVETTI
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Johnny Rageous
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Johnny Rageous »

Ajankohtaista...

<Ugly_Psycho> omg, suomen big brotheria voi kattoo ihan livenä netistä, eikä maksa kun 20e kuussa! JEEEEEE!!!!
<Flencer> jos haluan katsoa kun joku luuseri viettää aikaan alikokoisessa talossa 24/7 ilman mitään yhteyksiä ulkomaailmaan, hankin SEINÄLLE PEILIN.
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

[muzze-] hyi vittu..
[muzze-] tulin äske himaa..
[muzze-] sit menin huoneeseeni
[muzze-] ja arvatkaa mitä..
[muzze-] se mun nalle mil on yankeessin paita päällä
[muzze-] se makas perse pystyssä...
[muzze-] ja hyi vittu.. koiran spekut selässä..
[muzze-] saatanan irstas koira käyny panee vitun nallee mun sängyssä =>
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vode82
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Vode82 »

Tässä kohdalla top-listaa repesin täysin...

<en5ca> piriste: onko ryyppyreissu mennyt yli, jos heräät 30 km seinäjoen keskustasta länteen, maatalosta keskeltä peltoa, yläkerran lastenhuoneesta jossa nukkuu 7-vuotias poika, kävelet,alakertaan ja aulasta vasemmalle on keittiö, jossa n. 35-vuotiaat vanhemmat vetää aamukahvia ja kysyy:"kukas helvetti sä oot?"

Vois melkein väittää että on ollu hauskaa ainakin kavereilla, kun on sen tonne työntäny ;)

Vode
Naskali
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Naskali »

Voi olla et ei oo tullu syömisest enää mitään...

#mängi_on_mun_idoli (455) [78960]

<jokeripokeripoika> tänää oli hassua hesburgeris
<jokeripokeripoika> siel oli joku nuoripari syömäs, se jätkä söi sellast suklaadonitsii ni se muija rupes nauramaa: "hihihi, sul o suu iha ruskee"
<jokeripokeripoika> sit se jätkä sano: "ai yht ruskee ku sillo ko me harrastettii kännissä kuusysiä (69) ja sul oli ollu maha sekasin?!"
<jokeripokeripoika> purskahdin sillee nauruu et coca colat lensi tarjottimelle nenän kautta :>
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Naskali kirjoitti:Voi olla et ei oo tullu syömisest enää mitään...

#mängi_on_mun_idoli (455) [78960]

<jokeripokeripoika> tänää oli hassua hesburgeris
<jokeripokeripoika> siel oli joku nuoripari syömäs, se jätkä söi sellast suklaadonitsii ni se muija rupes nauramaa: "hihihi, sul o suu iha ruskee"
<jokeripokeripoika> sit se jätkä sano: "ai yht ruskee ku sillo ko me harrastettii kännissä kuusysiä (69) ja sul oli ollu maha sekasin?!"
<jokeripokeripoika> purskahdin sillee nauruu et coca colat lensi tarjottimelle nenän kautta :>
Mä voin valitettavasti kuvitella ton tilanteen :x Ja ennenkun kukaan ehtii sanoo mitään, niin ei, mulla ei ole sellaisia kokemuksia :lol:
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

<Olbizman> kotijäätelön tuplanougat o iha vitu pop
<Olbizman> tai jäätelöauto mikä onkaa
<kyba> mul on ne torvet himas!
<kyba> hauska soittaa niit joskus ja tsiigaa ku penskat juoksee kadulle :D

Tipahdin pikkusen. :o :D
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

<@ShantiFiilis> ja hetin maailman tyhmimmän jutun nuorelle myyjätyttöselle toisessa tavarahississä :))
<@ShantiFiilis> kellarista mentiin hissiin ja se sano "moi, mä haluun kakkoseen, painatko sinä" kun olin napppirasian vieressä, sanoin,"kiitti vaan mut oon naimisissa" akka meni ihan punaseks :D

#btcf (1228) [28448]

<Rocla> me soitellaan kännis aina radiolinjan asiakas palveluun, siellä muuten ne tyypit tietää KAIKEN
<Rocla> kerran kysyttiin et mitä on kuusi latinaksi, perkele tiesivät senkin
<Rocla> sit kysyttiin et saako vesihiihtää kännissä
<Rocla> ja et kuin tehään lettutaikina
<Rocla> ja sit kysyttiin et ku ooppeli meni ohi et kannattaako ottaa kisoja
<Rocla> ei kuulemma kannattanut, sit vähän matkan päässä olikin tutka
<Rocla> ne niiq tietää ihan kaiken siellä
<Rocla> kyl me saatiin lettutaikinan ohjeet
<Rocla> soitettiin sit myöhemmin et oli hyviä lettuja et kiitti resptistä

Ei kannata, ei...
Vastaa Viestiin