Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

ite pelleilin sen perinteisen poliisi pysäyttää ja tokaisee: teillä ei ole valot päällä minä siihen että ei meillä ole ketää kotonakaan
barbou
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja barbou »

Äiti ajoi kerran ratsiaan ja kun poliisi kysyi rekisteriotetta, mutsi antoi hansikaslokerosta nipun paperia ja sanoi että "katsokaa tuosta kun minä en näe mitään kun minulla ei ole silmälaseja mukana". Tarkoitti tietysti lukulaseja, mutta oli poliisi kuulemma ollut hivenen hämmentyneen näköinen... :D
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Dragster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Dragster »

Tälläisiä kuulin tossa töissä hiljattain:

Poliisit oli pysäyttäny täysperävaunu rekan ja ruvenneet kyseleen perinteiset paperit ja että mitäs siellä oikein on lastina, no kuski siihen että perävaunussa on puutarhakalusteita ja vetoautossa purjelentokoneen lentobensiiniä. No nuori virkaintonen poliisi EI sitä tajunnut ja rupes hyppii tasajalkaa ja möykkään että "Sehän on jotain vaarallista ainetta, miks ei ole merkintöjä?" Mukana ollu vanhempi poliisi oli tajunnu jutun ja laittanu nuoremman tarkastaan sitä perävaunua. Oli kuulemma kuskilla ja sillä vanhemmalla poliisilla ollu hauskaa..

Samalle kuskille viikkoa myöhemmin ja taas sama juttu perävaunussa tavaraa ja nupissa ei, tällä kertaa kuski tokas kun kyseltiin lastia perävaunussa kappaletavaraa ja vetoautossa ilmakiväärin patruunoitten ruutia. Tällä kertaa kumpikaan ei poliisesta sitä tajunnu ja oli kuski joutunu vähän nolona korjaamaan että tyhjä se on..
Vectra B 2.2 Sport Voyage
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Kaverin pikkuveli oli pienenä poikana nähny siviiliautolla olleet poliisit ja kysyny avoimesta ikkunasta:

" Miksei teillä ole välkkyjä autossa? "
Inkku A tiisseli
Fmon
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Fmon »

Noh, pari tositarinaa omalta kohdalta (Ei kaverinkumminkälynkaiman kuulemia):
Vuosia sitten Kotkan meripäivillä kaveri otti unta (ja me muut keittoa) puistossa olevan kirkon portailla. Serihvit tuli sanomaan ettei siinä saa olla. Frendihän havahtui humalaisen unesta, tuijotti maijaa hetken ja hyppäsi takaboksiin. Ovikin oli sopivasti auki, kun kolmas poliisi oli "sikaosastolla". Kaverin festarihoito, nuori typy, donkkasi kiltisti mukana maijaan. Kytät katto toimintaa silmät pyöreenä, ja huusi täysillä maijan takaosaan: ETTE TE PERKELE KYYTIIN TULE, OOTTE LIIAN KÄNNISSÄ!!!

Toinen tapaus oli, kun aikoinaan menin aamukolmeksi töihin. Alla ruosteinen corolla, niin eikös slurkit pysäyttäny. Katteli paperit ja kysyi että mihis sitä tähän aikaan ollaan menossa? Mä kun tokaisin että töihin, niin se valopää sano: Onpa sullakin työajat! Katoin setää hetken ja kysyin että missäs ite nyt oot? Vastaus: Niiiiin, hyvää matkaa...
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Kannan korteni kekoon näitten juttujen muodossa. Eli oltiin joskus todella rumalla ladalla matkassa ite kuskina ja poliisit pysäytti ku halusivat katsella auton kuntoa. Autosta tuli ulos mun lisäksi 8 muuta. poliisit siinä vähä katto pitkään ja sano että en tiennykkää että ladaan mahtuu noin paljo porukkaa. Matka jatkui ilman sakkoja
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)
Kuva
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

WeskuR kirjoitti:liikkuvat pysäytti mut ja laitto pillin suuhun ja se näytti nollaa, siihen sitte sanoin "taitaa olla rikki toi mittari kun näyttää nollaa" poliisi vastas:" kyllä se aamulla toimi kun mä ite siihen puhalsin"
Tää on kyl ehdottomasti paras! :lol:
Enää ei jalkoja palele
RahtiOsku
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RahtiOsku »

tosi hyvii juttui on 8) pistetääs iteki...
eli ammatiltani oon rekkakuski ja yks kerta hesas ajelles oli poliiseil opetusratsia meneillään ja kas kummaa olin varmaan ainoo ketä liikku siellä rekal ku heti pysäyttivät ja ihan viime tingas,ei mitään piirturista meinasin saaha sakot ku ei ollu voimas oleva leimaa,ei se mitään, yks virkaintonen naispoliisi kekkas kattoo mitä mul oli nupis lastina kysymättä multa mitään ja yht´äkkii se huutaa et "tääl on sitomattomii rautaputkii!" minä siihen "et hä?" ja kävelin kattoon,mul oli siel muutama kappale 6 metrii pitkii ja halkasijaltaan 600 millisii muoviputkii mikkä paino sen jotain 50 kiloo kipale,nostin yhtä putkee yhel kädel ilmaan ja kysyin vaan pokkana "nääkö rautaa?" oli nais immeinen "vähä punane" ja varmaan ssai kuulla jatkossaki työtovereiltaan asiasta :D

tuli vähä pitkä mut ei se mitään.........
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

kaverini topattii rikkinäisten takavalojen takia(2000 kadett c)
hetken niistä maristuaan vanhempi konsta keksi et onko sulla pakoputki poikki kun noin häjysti rönksöttää,johon nuorempi konsta kehu maglitellä putkepäätä valoteltuaan että taitaa olla sen verra isooo reikää...ja nauru päälle,ei sakkoja...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Kerran päässy kyttäautoon kyytiin ja vittu että vedettiin rallia stadin keskustassa 8) oli niin, että pohjalanvaaleetviikingit (somalit) oli pölliny asemalla mun kännykän ja lätsän. Niin sitten pääsin kyytiin ja etittiin ympäri keskustaa niitä.. kyseli multa aina välillä "onko se toi" -"en tiedä" siihen ne sitten -"juu ei noita erota ku kaikki on aika hämäriä" :lol:

-teillä ei ollu valoja päällä
-jaa, no taitaa faija olla nukkumassa :lol:
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Heh, kaveri tuossa kertoi yhen tarinan joka oli sen tutulle sattunut joka ajaa rekkaa. Noh, se rekka on semmonen umpihässäkkä josta nousee se koko koppi ylös nappia painamalla. Oli sitte poliisikokelaitten ratsiaan joutunu ja oli jotain pitkiä muoviputkia aikamoinen läjä sekä rekassa että vaunussa. Polliisisetä sitte kysyi että mitä lastina ja että onko kunnolla kiinni. No kuski sano sitte että käy kattomas. Oli polliisipojalla menny semmonen 15min ku oli ryöminy sieltä jostain pienestä välistä sinne sisään ja palatessaan ilmottanu kuskille että yks liina puuttuu ainakin. Kuski siihen vain sitten että OK!. Laitetaan yks liina sitten lisää. Sitte se oli napista painanu ja nostanu sen kopin ylös, heittäny liinan lastin yli ja kiristäny sen paikalleen. Oli poliisipoika kattellu hetken sitä ku se paino nappia ja koppi nousi :D
DjFaSt
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja DjFaSt »

Kaveri ajo paskalla autolla kylällä.Poliisi pysäytti ja sanoi, Että teillä taitaa olla aiak iso reikä tuolla pakoputkessa.Kaveri tokaisi, että pitäähän siellä reikä olla että ilma pääsee ulos :lol: ...Lopputulos poliisin tuima katse
tomppa_78
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tomppa_78 »

DjFaSt kirjoitti:Kaveri ajo paskalla autolla kylällä.Poliisi pysäytti ja sanoi, Että teillä taitaa olla aiak iso reikä tuolla pakoputkessa.Kaveri tokaisi, että pitäähän siellä reikä olla että ilma pääsee ulos :lol: ...Lopputulos poliisin tuima katse
Niinhän se menee, kun poliisi sanoo et taitaa olla putkessa reikä ni pitää sanoo et muutenhan se olis tanko... :D
jiiwee
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jiiwee »

Kerran.... alkoivat valistamaan, et pitäs nopeutta tarkkailla, samalla kirjoittivat taas uutta nopeuslappua. Tuumasin et; Pitää varmaan pinota sakkolaput kaasupolkimen alle, ettei pääse niin kovaa painamaan, eivät silti kotiin antaneet ajaa!!!
Live is shit and then you die!
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

[Tuntematon] Heh, oltii kaverin kaa ajamassa autolla ja ajeltiin vähän ylinopeutta, niin kytät sitte pysäytti meijät ja alko kirjottelee sakko lappua.
[Tuntematon] No sittekku kyttä anto sen sakkulapun sille mun kaverille niin sitte kaveri siin kysyy "paljon saa sakkoja kytän halveksumisesta" Kyttä vastas "30€" sitte kaveri sano "no laita 30euroo lisää vitun homo"
[Tuntematon] Ei vittu mä repesin siin vieres sitte se kyttä meni viellä ihan punaseks :DD

Ja tämä siis ircquotesista.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Vastaa Viestiin