Vielä pahempaa vaihtoi riisipussiin.Amppa kirjoitti:Otsikon perusteella mä luulin et on kai se vähintään kuollu
j.h
Voihan auto olla idästä, kunhan vain se ei ole kaukoidästä
selittäkääs nyt tyhmälle miksi se on maailmanloppu jos joku ostaa japanilaisen auton?Marko# kirjoitti:Tää on siis niin TOTTA!!!!!!!!1jpisteh kirjoitti:Vielä pahempaa vaihtoi riisipussiin!Amppa kirjoitti:Otsikon perusteella mä luulin et on kai se vähintään kuollu
Jokaisella on varmaan omat syyt...Zafira kirjoitti: selittäkääs nyt tyhmälle miksi se on maailmanloppu jos joku ostaa japanilaisen auton?![]()
Vilkaiseppa huviksesi, minkälaisia erot ovat. Suurinpiirtein luokkaa 1,7 Corollaa ja 2,8 Astraa 1000 autoa kohti on joskus levinnyt saksassa moottoritielle. Tuosta voikin jokainen sitten laskea, että onko vitunkaan väliä. Minulle ei ole. Jos auto menee rikki, niin kyllä se sitten korjataan, oli se Opel, Ford, Nissan tai Toyota. Menee ne tojotatkin joskus rikki. Sen sijaan, jos auton ominaisuudet eivät itseä miellytä, niin niitäpä et niin korjailekaan. Eurooppalaiset autot ovat edelleenkin askeleen edellä japanilaisia ajettavuudessa, ja ainakin minusta ovat tyylikkäämmän näköisiä. Enemmän se ratkaisee kuin se, että jos ostaisin tojotan, niin minulla on 0,0001% luotettavampi auto kuin joku muu.Zafira kirjoitti: Japanilaiset kuitenkin keikkuu koko ajan luotettavuus yms. listojen kärjessä