jäseneksi...

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2005-01-27 22:13, rasmus wrote:
On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Ja asia koskee tuota jäsentiedote-alueelle pääsyä. Jep. :smile:
samaa asiaa minäkin ruikuttaisin.. :grin: :grin: Jartsuakin jo hoputtelin että sanos nyt etiäpäin että TURUN HURJALLE ja tunnukset kuntoon :grin: möhöhö
Juu, kyllä minulla on maili perillä, mutta odottelen Kekeltä uutta jäsenrekisteriä, josta löytyisi tietoja.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

Jep, Jep! :grin:
Vectra B2 caravan
F-Opelix
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F-Opelix »

On 2005-01-27 20:19, ata wrote:
On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Ja asia koskee tuota jäsentiedote-alueelle pääsyä. Jep. :smile:
Homma hoidossa, kuten näkyy.

-Ari
No niimpä näkyy olevan! Hyvä homma... :wink:
Jones-
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Jones- »

Sama täällä... yritin kerran liittyä, ja tuli sähköpostiin viesti että maksa tilille.... 14 pv:n kuluessa.. ja arvaa muistinko... nyt yritin lähettää uuden jäsenhakemuksen mutta vastausta ei ole kuulunut..
._.
jeppis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jeppis »

sama vika rahikaisella oon lähettäny jäsenhakemuksen saanu paluu viestin ja maksanu 25 eekkerii ja lähettäny adminille mun tiedot että laittais sen ocf tunnuksen ja sais noi pääsyt tonne jäsen alueelle. mut ei o ainakaan vielä pääsyä sinne.
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Ketä, missä, hä eli ilman ihmisten nimiä on tietenkin turha antaa mitään informaatiota, mutta kyllä aina kaikki asiat on tullut hoidettua eli ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä ja laittakaa yhteystietojanne joko minulle tai tähän topicciin niin eiköhän hommat sutviinnu.

Jokaiseen sähköpostilla tulleeseen jäsenhakemukseen olen vastannut sähköpostilla ja kirjeitse tulleeseen jäsenhakemukseen kirjeitse...

Tälläkin hetkellä on 5 ihmistä, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa, mutta maksaja on ollut joku muu, kuin kerhon jäsen joten emme voi tietää, keiden maksuista on kyse...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
diexsel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja diexsel »

Taidan olla varmaan 1 niistä. Maksajan nimi eli eukon nimi Anne Niemelä ku käytin vahingossa maksamiseen sen tiliä.

Eikös niissä ollut viitennumero??
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
juha80
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha80 »

Kuukaus sit meni tiedot ja manit tuli paluuviesti mut ei pääsyä jäsenalueelle.
Mut eipähän tuo 25e oo kovi paljoa, joten ei paniikkia ompahan yksi poppoo vähemmän mihi ei tarvitse kuulua.
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

diexsel kirjoitti:Taidan olla varmaan 1 niistä. Maksajan nimi eli eukon nimi Anne Niemelä ku käytin vahingossa maksamiseen sen tiliä.

Eikös niissä ollut viitennumero??
Terve!

Laitatko minulle privaviestiä tai sähköpostia niin selvitetään jäsenyytenne pikimmiten...

Omega A 4.0i 24V EVO 500
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

juha80 kirjoitti:Kuukaus sit meni tiedot ja manit tuli paluuviesti mut ei pääsyä jäsenalueelle.
Mut eipähän tuo 25e oo kovi paljoa, joten ei paniikkia ompahan yksi poppoo vähemmän mihi ei tarvitse kuulua.
Terve!

Sama juttu sinulle, että laitappa minulle privaa tai sähköpostia niin tarkastan jäsenyytenne tilan... Kerho ei toimi reaaliaikaisesti vaan tätä tehdään harrastuspohjalta, joten päivitykset ja jäsenoikeuksien saaminen vie aina aikansa... Ei syytä huoleen vaan aina on kaikki asiat hoituneet, kun on nostettu kissa pöydälle...

Omega A 4.0i 24V EVO 500
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Tiedoksi myös kaikille muillekin foorumin jäsenoikeuksia odottaville uusille jäsenille: Olin 4 viikkoa lomalla eikä siis siksi ole jäsenoikeuksia laitettu kenellekään sillä aikaa. Tällä viikolla kyllä niitä ruvetaan taas laittamaan, ilmoitusjärjestyksessä, eli pisimpään odottaneet laitetaan ensin tietenkin. Mikäli foorumin tiedoissa on oikea sähköpostiosoite, siitä tulee tiedote sähköpostiin kun jäsenoikeudet foorumiin on asetettu.

-Ari
Nikson
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Huomasin tuossa vasta äsken, että en ollut lähettänyt tietojani ata:lle kun olin maksanut jäsenmaksun. Mutta nyt se on lähetetty, tasan kuukauden myöhässä... :oops:
Vectra A GT C20XE -94
juha80
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha80 »

Pitkän odottelun päätteeksi kaikki hyvin loppu hyvin.
Nikson
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Juu, no nyt on hieno "member" systeemi paikoillaan. :lol: Ja kävi muuten äkkiä...
Vectra A GT C20XE -94
Zaccy
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Zaccy »

Hmm.. on tullut tässä kuukausi sit ehkä maksettua maksut ja lähetettyä hakemus. Eli pitää mun nyt tehä mitä. Ja tuleeko postin kautta kotiin jotain lippua ja lappua missä ajassa?
Mitsubishi 3000GT
Vastaa Viestiin