Juu, kyllä minulla on maili perillä, mutta odottelen Kekeltä uutta jäsenrekisteriä, josta löytyisi tietoja.On 2005-01-27 22:13, rasmus wrote:samaa asiaa minäkin ruikuttaisin..On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Ja asia koskee tuota jäsentiedote-alueelle pääsyä. Jep.
![]()
Jartsuakin jo hoputtelin että sanos nyt etiäpäin että TURUN HURJALLE ja tunnukset kuntoon
möhöhö
jäseneksi...
No niimpä näkyy olevan! Hyvä homma...On 2005-01-27 20:19, ata wrote:Homma hoidossa, kuten näkyy.On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Ja asia koskee tuota jäsentiedote-alueelle pääsyä. Jep.
-Ari
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Ketä, missä, hä eli ilman ihmisten nimiä on tietenkin turha antaa mitään informaatiota, mutta kyllä aina kaikki asiat on tullut hoidettua eli ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä ja laittakaa yhteystietojanne joko minulle tai tähän topicciin niin eiköhän hommat sutviinnu.
Jokaiseen sähköpostilla tulleeseen jäsenhakemukseen olen vastannut sähköpostilla ja kirjeitse tulleeseen jäsenhakemukseen kirjeitse...
Tälläkin hetkellä on 5 ihmistä, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa, mutta maksaja on ollut joku muu, kuin kerhon jäsen joten emme voi tietää, keiden maksuista on kyse...
Jokaiseen sähköpostilla tulleeseen jäsenhakemukseen olen vastannut sähköpostilla ja kirjeitse tulleeseen jäsenhakemukseen kirjeitse...
Tälläkin hetkellä on 5 ihmistä, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa, mutta maksaja on ollut joku muu, kuin kerhon jäsen joten emme voi tietää, keiden maksuista on kyse...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Taidan olla varmaan 1 niistä. Maksajan nimi eli eukon nimi Anne Niemelä ku käytin vahingossa maksamiseen sen tiliä.
Eikös niissä ollut viitennumero??
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Terve!diexsel kirjoitti:Taidan olla varmaan 1 niistä. Maksajan nimi eli eukon nimi Anne Niemelä ku käytin vahingossa maksamiseen sen tiliä.
Laitatko minulle privaviestiä tai sähköpostia niin selvitetään jäsenyytenne pikimmiten...
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Terve!juha80 kirjoitti:Kuukaus sit meni tiedot ja manit tuli paluuviesti mut ei pääsyä jäsenalueelle.
Mut eipähän tuo 25e oo kovi paljoa, joten ei paniikkia ompahan yksi poppoo vähemmän mihi ei tarvitse kuulua.
Sama juttu sinulle, että laitappa minulle privaa tai sähköpostia niin tarkastan jäsenyytenne tilan... Kerho ei toimi reaaliaikaisesti vaan tätä tehdään harrastuspohjalta, joten päivitykset ja jäsenoikeuksien saaminen vie aina aikansa... Ei syytä huoleen vaan aina on kaikki asiat hoituneet, kun on nostettu kissa pöydälle...
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Tiedoksi myös kaikille muillekin foorumin jäsenoikeuksia odottaville uusille jäsenille: Olin 4 viikkoa lomalla eikä siis siksi ole jäsenoikeuksia laitettu kenellekään sillä aikaa. Tällä viikolla kyllä niitä ruvetaan taas laittamaan, ilmoitusjärjestyksessä, eli pisimpään odottaneet laitetaan ensin tietenkin. Mikäli foorumin tiedoissa on oikea sähköpostiosoite, siitä tulee tiedote sähköpostiin kun jäsenoikeudet foorumiin on asetettu.
-Ari
-Ari