Kannattaako ostaa? (corsa + muita)
Kannattaako ostaa? (corsa + muita)
Onko kellään kokemuksia -91 tai -92 vuoden Corsasta?
Olis nimittäin kiikarissa pari Corsaa. Toinen on vm. -91, aj. 160tkm ja toinen on vm. -92, aj. 120tkm. Kummallakin hintaa n. 1000e. Kannattaako harkita?
Olis nimittäin kiikarissa pari Corsaa. Toinen on vm. -91, aj. 160tkm ja toinen on vm. -92, aj. 120tkm. Kummallakin hintaa n. 1000e. Kannattaako harkita?
-
astraali 1.8 16v sport
- 'Admiral'

Paljon tolla sun omalla on ajettu?Caygill kirjoitti:Hintaa ainakin puolet liikaa! Omasta -91 Corsasta maksoin äsken 400€.
edit:
Tässä toinen noista mitä oon katellu: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=
Muistaakseni jotain reilut 220tkm, mutta mitä sitten. En ole museoon viemässä ja tällaisen kipon tappaa kyllä aika, eikä kilometrit.costanza kirjoitti:Paljon tolla sun omalla on ajettu?Caygill kirjoitti:Hintaa ainakin puolet liikaa! Omasta -91 Corsasta maksoin äsken 400€.
Toinen tämän hintainen kippo minkä koska vaan ottaisen (siis toisen) on joku 87-90 900(i) Saabi. Niissä on yleensä lähelle 300tkm, mutta jos on muuten ehjä ja kulutus kurissa, niin siitä vaan. Mun Corsa vetää bensaa muuten reilusti enemään kuin mun aiempi Saaabi...
-
tuholainen
- 'Admiral'

OT: Mikähän mies mahtaa olla myyjä, nimi vaikuttaa "vähemmistöltä"costanza kirjoitti:Paljon tolla sun omalla on ajettu?Caygill kirjoitti:Hintaa ainakin puolet liikaa! Omasta -91 Corsasta maksoin äsken 400€.
edit:
Tässä toinen noista mitä oon katellu: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=

Just oli tän päivän paikallisessa lehdessä vm.87 omega myynnissä. 2.0 litrainen 4.ruisku. kaksilla renkailla jne. hintaa 650€. Ennemmin ottaisin tuommoisen muutaman vuoden vanhemman omegan, kuin "kipon" 
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Mielipiteensä kullakin, mutta kyllä itse olisin valmis maksamaan tuosta tonnin.B-Na kirjoitti:max 750e.costanza kirjoitti:No, mikähän olis käypä hinta esim. tosta mihin pistin linkin tossa ylempänä?B-Na kirjoitti:kyllä corsat vaan on ikuisia kunhan niistä jaksaa pitää huolta. mutta en kyllä tonnia maksais.
IMHO!!
OK; jos kori on 100% virheetön ja ruosteeton, niin ehkä sitten... Tekniikkaa on melkein helpompi vaihtaa, mutta kori ja sisusta on tässä nyt rahan mittari jos ikiliikkujaa etsitään. Hinta (1000€) ei kuitenkaan ole normaali tuon ikäiselle Corsalle, 500€ ehkä on.ascona_c kirjoitti:Mielipiteensä kullakin, mutta kyllä itse olisin valmis maksamaan tuosta tonnin.B-Na kirjoitti:max 750e.costanza kirjoitti:No, mikähän olis käypä hinta esim. tosta mihin pistin linkin tossa ylempänä?B-Na kirjoitti:kyllä corsat vaan on ikuisia kunhan niistä jaksaa pitää huolta. mutta en kyllä tonnia maksais.
IMHO!!