tehdasasennettu vetokoukku kiinni? onko kuinka vaikea irroittaa?
tossa carinassa se on niin v-mäisesti että pitäis repiä takapuskuri irti
ja niin edelleen?
jos joku joka sen on jo irroittanut niin osaisi kertoa
Mulla oli kuusi pulttia, jos ruosteessa niin onnea matkaanc-murder kirjoitti:verhoilun alla on neljä pulttii
No mul oli neljä ellen väärin muistaKaitzu kirjoitti:Mulla oli kuusi pulttia, jos ruosteessa niin onnea matkaanc-murder kirjoitti:verhoilun alla on neljä pulttii![]()
Eli ne on ruosteessa mutta crc:tä laitat parina päivänä sinne mutterin puolelle, eli alustassa joudut vähän katteleen. Ne pultit tulee niistä pitkittäis palkeista läpi..
Ite jouduin irroittamaan puskurin ensin ku ei mahtunu tulemaan pois se vetokoukku...
Oliko sulla alkup.koukku, muistelen ettei omassa koukussa ollu siinä lätkässä muutakuin tekstejä kuin GM, Kadett E ja jotaki vuosilukuja...Harmi ku koukku 800km päässä ni ei kehtaa tarkastaac-murder kirjoitti:No mul oli neljä ellen väärin muistaKaitzu kirjoitti:Mulla oli kuusi pulttia, jos ruosteessa niin onnea matkaanc-murder kirjoitti:verhoilun alla on neljä pulttii![]()
Eli ne on ruosteessa mutta crc:tä laitat parina päivänä sinne mutterin puolelle, eli alustassa joudut vähän katteleen. Ne pultit tulee niistä pitkittäis palkeista läpi..
Ite jouduin irroittamaan puskurin ensin ku ei mahtunu tulemaan pois se vetokoukku...Iten en joutun ottaa pois puskurii ja lähti hyvin irti mutteri mopol ja huomen joutuu ottaa "uudest" kadetist koukun irti
Oli neljä piti käyä varastost varmistaa
Tänään ku otin nii täs oli 6 pultil kii et kai ne vaihtelee?Kaitzu kirjoitti:Oliko sulla alkup.koukku, muistelen ettei omassa koukussa ollu siinä lätkässä muutakuin tekstejä kuin GM, Kadett E ja jotaki vuosilukuja...Harmi ku koukku 800km päässä ni ei kehtaa tarkastaac-murder kirjoitti:No mul oli neljä ellen väärin muistaKaitzu kirjoitti:Mulla oli kuusi pulttia, jos ruosteessa niin onnea matkaanc-murder kirjoitti:verhoilun alla on neljä pulttii![]()
Ite jouduin irroittamaan puskurin ensin ku ei mahtunu tulemaan pois se vetokoukku...Iten en joutun ottaa pois puskurii ja lähti hyvin irti mutteri mopol ja huomen joutuu ottaa "uudest" kadetist koukun irti
Oli neljä piti käyä varastost varmistaa