Pitäs vissiin laittaa konepeltiin ilmanpoisto aukot ja/tai ilman ottoaukko suoraan imusarjan päälle.....
vapaavirtaussuodattimen asennus
Mulla lämpenee se alumiininen imusarja joka on pultattu siien koneen päälle.. Huomaa selvän eron tehoissa aamulla töihin lähtiessä ja kun auto on seisonu ajon jälkeen jonku aikaa ja lähtee taas liikkeelle..
Pitäs vissiin laittaa konepeltiin ilmanpoisto aukot ja/tai ilman ottoaukko suoraan imusarjan päälle.....
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Kyllä varmasti huomaa. Onkohan tossa x18xe1 motissa aMuliini imusarja? En oo kattellu sitä niin tarkkaan koskaan tai miettiny koko asiaaAntti H kirjoitti:Mulla lämpenee se alumiininen imusarja joka on pultattu siien koneen päälle.. Huomaa selvän eron tehoissa aamulla töihin lähtiessä ja kun auto on seisonu ajon jälkeen jonku aikaa ja lähtee taas liikkeelle..
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Ompa semmonenki ihme nähty!F-li kirjoitti:No nyt on Twisteri tilattu.![]()
Vielä sellaista kyselen, kun olen vielä uusi tällä alalla(omistanut auton yhden päivän), että eihän katsastusmies sano mitään tosta uudesta filtteristä?
Sotkamon katastus asemalla kun suodattimet tuli markkinoille niin katsastusmies oli tuumannu kaverille et: Onkohan tuo laillinen kun en oo aikasemmin nähny!
Siinä se sitte soitteli ympäri suomee kunnes sai vastauksen et laillinen on!
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Omega B2 caravan
DTM Calibra.