Ilmoittelen vaan alue muutoksesta... Että just kävin vähän paikkoja ihmettelemässä ja nyt kuumeisesti etsin kämppää Jojensuusta... Arpaonni kolahti, että AMK kutsuu 22.8... Siellä sitten voi johonkin Opeliksikuskiinkin törmätä... Ja keväällä saattaa eräs vaaleaverikkö manta lipua pitkin katuja (seisoa kadun varressa pelti pystyssä...)
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Dominator kirjoitti:Ilmoittelen vaan alue muutoksesta... Että just kävin vähän paikkoja ihmettelemässä ja nyt kuumeisesti etsin kämppää Jojensuusta... Arpaonni kolahti, että AMK kutsuu 22.8... Siellä sitten voi johonkin Opeliksikuskiinkin törmätä... Ja keväällä saattaa eräs vaaleaverikkö manta lipua pitkin katuja (seisoa kadun varressa pelti pystyssä...)
Hehhehhee.. pojat, en oo enää yksin. Mitäpä lähet lukemaan aaämkoohon?
Mistäs lähtien korinvaihto ei oo ollu mahdollista ja missä niin sanotaan? Vai oonko ymmärtäny jotaki väärin.. vai onko minua kusetettu?
Oli joskus puhetta Marjalassa.
täällä taas eläviel kirjoissa! piti käydä keskussairaalasta asti ottamassa vauhtia että jaksaa taas, kaikenlaista sitä immeisellä pitää olla! vähän heikko olo viel, tiputuksessa pari päivää ollu... onneks mulla onkin maailman paras kotihoitaja, eipä olis taas ilman mussua selvinny näin hyvin tästäkään...
JJunior kirjoitti:täällä taas eläviel kirjoissa! piti käydä keskussairaalasta asti ottamassa vauhtia että jaksaa taas, kaikenlaista sitä immeisellä pitää olla! vähän heikko olo viel, tiputuksessa pari päivää ollu... onneks mulla onkin maailman paras kotihoitaja, eipä olis taas ilman mussua selvinny näin hyvin tästäkään...