kerhotuote
kerhotuote
kuinka moni kannataisi clubi tuotteeksi mustaa college pukua? eli musta college takki hupun kanssa ja oikealla puolella rinnassa ocf teksti ja selässä clubin logo(ruutulippu opel club finland ja opelin merkki) ja huosuissa jommassa kummassa lahkeessa teksti opel club finland ja tietenkin kaikki tekstit omeltuna hopeisella langalla. huppari ja housut(ilman ompeleita) yht. 43.50 e + ompelutus. pitäisi selvittää että mikä firma tekee kyseisiä ompeluita ja mihin hintaan.
.
no en osannu pirtää ajatustani. mutta kumminkiin musta college huppari vetoketjun kans. johon oikeaan rintaan hopeisella ompeleella OCF ja selkään opel clubin logo ja voisi myös laittaa www.opelclubfinland.net jos on ehdotuksia tai painaa mieltä joku noista minun ehdottamistani niin eiku juttua vaan. kenellekköhän pitäisi laittaa vietiä että saisimme asiaa eteen päin?
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Re: .
Agi kirjoitti:kenellekköhän pitäisi laittaa vietiä että saisimme asiaa eteen päin?
Hiltsuhan noita kerhotuotteita hoitelee. Oon vaan kuullu sellasta juttua, et Hiltsulla olis vähän turhan paljonki noita kerhotavaroita jo, et ei helposti ota uusia tuotteita valikoimaan.
kannattaa muuten ottaa sellanen asia huomioon (jos suunnittelee itte tekevänsä noita), et Clubin logo on ainoastaan clubin omistuksessa ja sitä EI saa itse painattaa/proderata omaan käyttöön ilman Clubin lupaa.
-
leutoranta
- OCF Member 2023

Ääni täältäkinJiiiTeee kirjoitti:Tätä ideaa kannatan myös minäkin..Fotze kirjoitti:Mitään huppareita. Tavallinen college-paita vaan jossa clubin logo rintamuksessa ja nettiosoite vaikkapä selässä hartioiden kohdalla.
Mutta eipä se huppu mua haittais
MB W201 190D OM605 powered with Holset