Calibraa osteassa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jan1i
'Agila'

Calibraa osteassa

Viesti Kirjoittaja Jan1i »

Mitä kannattaa ottaa huomioon calibraa ostaessa? Onko autoja paljonkin erilaisin varuste tasoin? Mitä ovat calibran tyyppiviat? Onko saksasta tuoduissa jotain erityisesti tarkistettavaa? Mitä huomioon jos autossa on ilmastointi, huolto 2v välein yms?
ace
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja ace »

Kuva
Astra opc-line
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Jos nyt vaikka alotetaan siitä, että kerrot minkä koneista calikkaa oot ostamassa.. :roll:
Saksasta tuodut kannattaa ruostesuojauttaa, jos sitä ei ole jo tehty.
Jan1i
'Agila'

NoFear kirjoitti:Jos nyt vaikka alotetaan siitä, että kerrot minkä koneista calikkaa oot ostamassa.. :roll:
8 venanen ois tarjolla jota oon katellu, Ohjaustehostin, Keskuslukitus, Sähköpeilit, Erikoisvanteet, Ilmastointi,
Lohkolämmitin, ABS-jarrut, Airbag, Alustasarja, Stereot: cd, Käynnistyksenesto, noilla varustein, 214tkm, tuontiauto, vm.-92
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Jan1i kirjoitti:
NoFear kirjoitti:Jos nyt vaikka alotetaan siitä, että kerrot minkä koneista calikkaa oot ostamassa.. :roll:
8 venanen ois tarjolla jota oon katellu, Ohjaustehostin, Keskuslukitus, Sähköpeilit, Erikoisvanteet, Ilmastointi,
Lohkolämmitin, ABS-jarrut, Airbag, Alustasarja, Stereot: cd, Käynnistyksenesto, noilla varustein, 214tkm, tuontiauto, vm.-92
-92:nen ja airbag enpä usko tai sit ei ainakaan orkkis oo,ku mun mielest -93 lopus tuli ekat bagit libroihin.
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Joo ei kyllä ysikakkosessa vielä oo bagiä vakiona mut tohon on kait sitten jälkeenpäin asennettu :roll:
Jos kerta kasivenasta oot ostamassa niin sitä ei kyllä tartte kun tankata ja joskus vähän öljyjä vaihdella, suodattimia uusia ja lasinpesu nestettä lisätä. Jakopäänhihnallakaan ei ole niin väliä, kun kone on vapaasti pyörivä :P Jotkut vaihtaa sen vasta sitten kun se katkee :) Jos auto on hyvin pidetty, niin toi 214tkm on lähinnä vasta sisäänajo C20NE:lle -(z)-
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Jan1i kirjoitti:

Ei kai ole tämä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=380588
Itse kävin katsomassa tuota ja pettymys oli aikamoinen! Lommoinen ja laho! Takakyljet paikkamaalattu,maali hilseili,ym...ei todellakaan hintansa väärti.
-Tähtipyörä-
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Jani_m kirjoitti:
Jan1i kirjoitti:

Ei kai ole tämä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=380588
Itse kävin katsomassa tuota ja pettymys oli aikamoinen! Lommoinen ja laho! Takakyljet paikkamaalattu,maali hilseili,ym...ei todellakaan hintansa väärti.
No ei mun mielestä 4000:nin calibrasta kannata paljoa odottaakkaa,ehkäpä 5-6 tonnil alkaa saamaan sellaisia ihan asiallisiakin libroja.
Ei tuossa ainakaa bagiä ollu,vaik ilmossa olikin...
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Juu ei tuossa bägiä oo...Mutta kun tuosta soitettiin niin puhelimessa se kehuttiin täysin ruosteettomaksi,lähes lommottomaksi,ym..Todellisuudessa se oli....no joo en viitsi sanoakaan :roll: Eihän tuolla rahalla virheetöntä calibraa toki saa,mutta on tuossa hintaa noin puolet liikaa
-Tähtipyörä-
Jan1i
'Agila'

Toihan se, hyvä ettei tullu lähdettyä katsomaan, ois tullu ajettua 700km turhaan..
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'

Ostakaas poijjaat multa -94 Calibra pois :wink:
Tulee tässä syksymmällä ihan näkyvämminkin myyntiin, kun ei ole varaa pitää autoa opiskelun alkamisen takia :-?
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Jan1i kirjoitti:Toihan se, hyvä ettei tullu lähdettyä katsomaan, ois tullu ajettua 700km turhaan..
Juu oon kyllä sitä mieltä että kannattaa ostovaiheessa sijoittaa vähän enemmän,koska pitemmän päälle se tulee varmasti halvemmaksi. Tuohon olisi pitänyt vaihtaa heti alkuun takalokarinkaaret koska olivat niin pahasti rypäleillä :o Pikkulommoja paljon ympäri autoa ja vänkärin ovessa alhaalla yksi isompikin, jota tosin noissa kuvissa ei näy.
-Tähtipyörä-
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

Jan1i kirjoitti:Toihan se, hyvä ettei tullu lähdettyä katsomaan, ois tullu ajettua 700km turhaan..
Osa noista vanhojen autojen jobbareista on kyllä aika moraalittomia, kehuvat auton puhelimessa ( tai siis unohtavat kertoa viosta )....

Näillä bensan hinnoilla on kuitenkin iso kustannus ajaa 700km vain todetakseen että eihän tämä auto ole yhtään sellainen kuin puhelimessa annettiin ymmärtää...
Käyttis: Vectra C
"Harraste": Corvette -85, Thunderbird -64, Vectra -95
Vastaa Viestiin