Vau...Tuli aika nopsaan ja nätisti taas vastauksia, vaikkei ole tullut itse kirjoiteltua pitkään aikaan tänne. *häpeissään*
Mutta tuli vain puhetta muijan kanssa, kun se on niin innostunut juuri tuosta kys. Iroc-Z korimallin keulasta ja muutenkin.
Harmitteli vain, kun jenkki olisin hennolle neitokaiselle kenties liian rasittava auto + kulutus olisi aivan dorkaa.
Tiesin sit kertoa, että kyllä noihin euroihinkin saa vaihdetua heittämällä Camaro-keulan ja koneeseen saadaan laittamalla potkua...
Itse en ole vannoutunut millekkään kategorialle/valmistajalle autoissa, kuten esim. nyt tämänhetkinen tilanne...
Himoitsen Toyota AE86 Corolla/Levin/Trueno/jne. -nimillä kulkevaa autoa, tai sen tyyppistä (kuten turbo-Silvia). On meinaan pyörinyt ajatuksissa sellainen puhtaasti japsilaiseen race/drift-tyyliin rakennettu valkoinen kinneri. Kuituosaa,kuppipenkit,häkki,vyöt,jne.
Rallitausta tulee auttamaan rakentelussa, oli projekti sitten mikä tahansa.
Opiskelu vain estää tällähetkellä suoranaisia ratkaisuja...Toistaiseksi.
Lisää vastauksia, kuvia, sekä eriäviä mielipiteitä otetaan mielellään vastaan edelleen. Itse olen sitä mieltä tuosta keulasta, että se sopii Mantaan VAIN jos maalaus ja koko muu kokonaisuus täsmää auton ulkonäön kanssa summa summarum.
Gti-magissa nähty esimerkki oli masta mielestäni todella huono ja sen olisi voinut rakentaa paljon nätimmin.
Nooh, aika näyttää... Judutaan kohta varmaan tekemään muijan kanssa vuorot koneelle, että molemmat pääsee selaamaan nettiautoa,ym. saitteja.

Ne fronti crede.