Vectra 2.0dti

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Vectra 2.0dti

Viesti Kirjoittaja astramaani »

eli ostin tommosen auton,nyt haluaisin muiden samanlaisen auton käyttäjien kokemuksia.vikoja ym?tietäis et menikö rahat aiva hukkaan.ainahan ne ku opelin :lol:
Mainio
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Mainio »

Ittellä on kanssa kyseinen malli ollut nyt jonkun kuukauden. Eipä ole mitään ihmeempää sanottavaa, pienellä menee. Mittariston jouduin vaihtamaan kun se sanoi sopimuksen irti ja jotain pientä väljää on etupäässä. Eipä muita ongelmia ole ollut. Niin ja omallani on jo ajeltu 250tkm.
Opel Kadett A Coupe -64
Opel Astra G -99
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Itse olen moisella -00 mallilla päästellyt 8tkm menemään ilman ongelmia. Olen siis ollut TODELLA tyytyväinen. Mittarissa nyt 306tkm ja toimii kuin junan vessa. Pienikulutuksinen ja halpa lastuttaa! Se olisi vielä jossain vaihdeessa edessä. Ne ylimääräiset 27hv kyllä himottais aikas paljon.

Ilmamäärämittareita nuo tuntuvat syövän 1kpl/100tkm, eli mullakin on nyt neljäs menoillaan... :o

Viesti Kirjoittaja jannej »

itelläni on -00 vuotinen,ajettu 340 tuhatta,eikä ole ollu mitää vikoja,paitti webasto kärvähti viime talvena,et ei sen ihmeempiä.lastuttaa pitäs ja putkea ym,ym,kattoa mitä siit sais irti
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

No se on mukava kuulla ettei oikein kovia remontteja oo pakosta tiedos.toi mun on vm-99 ja ajettu 240tkm.ei kyl kolise,eikä pauku mistää.on vähä eri peli ku entinen pirssi,astra f vm-91,310tkm.olishan se lastu mukava jos sil tosiaan 27hv ja ne väännöt :D
Vastaa Viestiin