Elikkäs taas olisi aika yrittää sopia joku viikonloppu jolloin voisi pitää jo "traditioksi" muodostuneen Porvoon corsa meetingin. Jos taas kaikki ketä kiinnostaisi paikalle tulla ilmottaisi mikä viikonloppu sopisi parhaiten. Aloitetaan sumpliminen näistä viikonlopuista: la 13.8 la 20.8 ja la 27.8.
jos vaa sais ton kortin takasin niin voishan sitä ehkä tulla käväsee joskus .. vois pestä ton lekan pommin iha kuus nolla
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
Janneee kirjoitti:jos vaa sais ton kortin takasin niin voishan sitä ehkä tulla käväsee joskus .. vois pestä ton lekan pommin iha kuus nolla
Sinne saattaa ilmestyä muitakin pestäviä
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
Janneee kirjoitti:jos vaa sais ton kortin takasin niin voishan sitä ehkä tulla käväsee joskus .. vois pestä ton lekan pommin iha kuus nolla
Sinne saattaa ilmestyä muitakin pestäviä
omakehu..
Mun autoo ei ookkaan pesty 2 viikkoon ja sil on käyty porissakin jo, eli likaa riittää...Janneee:sta tuleekin meetingin topless corsan pesijä
mä voin pestä vaikka sutkin jos sä soitat taas teuvo lomania mulle <3
se mikää ohjus ole mut tuskin ketää kaverii jaksaa kiinnostaa =DD