X-treme ratapäivät alastarolla 31.7.05 -kukaan tulossa?

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Manta-A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-A »

Lazi kirjoitti:Joo, olin jo tekemäs topiccia "Viitala: Joko pulssi laski?" :D Jumalauta, pääs aika äänekkäästi pari sanaa iteltäki, jeesus mikä tuuri.. olin ihan varma että nyt napsuu, eipä ollu monesta sentistä kiinni! Onneks pääs säikähdyksel vaan, kaverillekin heitin sitä samaa et loppu kierros meneekin sitte kädet täristen...
Kyllä siinä muuten itseasiassa jäi vielä varmaan metri puolitoista, katsomosta näytti menevän vielä lähemmäksi kun aita oli sen verran korkee, täysin kädettömyyttähän toi oli, ois sen spinnin jälkeen saanu pelastettua jo aiemmin kun ois jotain kikkaillu mut olin ihan varma et stoppaa paljon aiemmin.... Tossa hyvä slideshow ;-)

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Jollain varmaan on sopiva videoclippi tosta niin ois kiva jos sais jakoon.

btw: Mad Max asconan pyynti oli 5000e ja tinkiäkin saa, ei ollenkaan paha hinta toimivasti ja todistetusti kulkevasti autosta joka valmiiksi huolella sisään ajettu;-) kumminkin ihan hyvillä osilla tehty joissa kiinni penni poikineen.
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Manta-A kirjoitti: Kyllä siinä muuten itseasiassa jäi vielä varmaan metri puolitoista, katsomosta näytti menevän vielä lähemmäksi kun aita oli sen verran korkee, täysin kädettömyyttähän toi oli, ois sen spinnin jälkeen saanu pelastettua jo aiemmin kun ois jotain kikkaillu mut olin ihan varma et stoppaa paljon aiemmin.... Tossa hyvä slideshow ;-)
Totta, mutta itse väittäisin katsomosta nähneenä että tilaa olisi ollu n. ½ metriä, meinaa sieltä se näytti et ois parin-kolmenkymmenen sentin päähän jääny, mutta tiedä häntä. Voi olla että silmät valehtelee, jokatapauksessa läheltä piti :)
FrOZ
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FrOZ »

Tapahtuma oli hyvä kelin kuin autojenkin puolesta.
Turskan pyytäjä näytti kyl aika hienoo driftausta.

Dahlbackin golffin esitykset jäi mun mielestä vähän vaisuksi, olis voinut käydä sen kans stripillä näyttämässä kuinka se kulkee ihan livenä.

Ja viitalalle: ei varmasti pelästytetä tuolla tavalla enää toista kertaa :lol:
Opel Vectra B 2.6 V6 Sport Voyage
Suzuki GSX-R1000 K7
Miksu.
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksu. »

Olihan pirun siisti tapahtuma ! Paljon nopeita ja hienoja autoja. Hyvin järkätty tapahtuna, koko ajan oli jotain nähtävää.
TPL
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja TPL »

Hieno tapahtuma oli, vähän taas iho paloi mutta ei se haittaa.
Täallä muutama kuva
http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... ?id=160447

Tommi ja Kari
Corsa A, Corsa B
Vastaa Viestiin