Kysymys Kuopion seudun autoilijoille
Kysymys Kuopion seudun autoilijoille
Opeliin taas palatessani ajankohtaiseksi tuli auton ruostesuojauttaminen ja lasien tummennuttaminen. Onko kellään antaa vinkkejä, missä Kuopion suunnalla kannattaisi näitä käydä teettämässä? Lisäksi jos jollain on hyviä/huonoja kokemuksia jostain huoltamosta, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan. Ja autohan siis oli vuoden -96 2.0 vectra.
Ympyrä ja nuoli, on Volvon merkki. 
Lustig käy sivujen mukaan tummentamassa laseja Kuopiossa:
www.juhalustig.fi
www.juhalustig.fi
Ruoste-Ropposesta ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa...! Tosin omistaja on kai vaihtunut, joten tiedä häntä nykyään...
Itse teetin Omppuun suojauksen Korhosella. Siitä ei Kuopion parhaassa maalaamossakaan ollut mitään negatiivista tiedossa. Homma pelasi ihan OK. En ole vielä kerennyt autoa tutkimaan ihan joka paikasta, mutta ainakin vielä nyt tuntuu, että tuonne voisin viedä autoni uudestaankin.
Itse teetin Omppuun suojauksen Korhosella. Siitä ei Kuopion parhaassa maalaamossakaan ollut mitään negatiivista tiedossa. Homma pelasi ihan OK. En ole vielä kerennyt autoa tutkimaan ihan joka paikasta, mutta ainakin vielä nyt tuntuu, että tuonne voisin viedä autoni uudestaankin.
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Ruoste-Ropposesta
Milloin Ruoste-Ropposessa on omistaja vaihtunut? Itse ruostesuojautin nykyisen kakkosautoni saabbini silloin 8 vuotta sitten ja ainakin senhetkinen omistaja teki hyvää jälkeä ja silloin autoliikkeet erityisesti kehuivat sitä.Veekuus kirjoitti:Ruoste-Ropposesta ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa...! Tosin omistaja on kai vaihtunut, joten tiedä häntä nykyään...
Opel Astra Wagon -05 1.8 A Cosmo
Re: Ruoste-Ropposesta
Minäkin suojautin Vectrani 11 vuotta sitten Ropposella, koska autoliikkeet kehuivat...!!!STCosmo kirjoitti:Milloin Ruoste-Ropposessa on omistaja vaihtunut? Itse ruostesuojautin nykyisen kakkosautoni saabbini silloin 8 vuotta sitten ja ainakin senhetkinen omistaja teki hyvää jälkeä ja silloin autoliikkeet erityisesti kehuivat sitä.Veekuus kirjoitti:Ruoste-Ropposesta ei ole muuta kuin pahaa sanottavaa...! Tosin omistaja on kai vaihtunut, joten tiedä häntä nykyään...
Selvisi sitten muutaman vuoden jälkeen, että n. puolet kaikista "vaikeista" ja piilossa olevista paikoista oli jätetty käsittelemättä!
Ja täysin samaa tarinaa kuulin useilta muiltakin ko. firman palveluksia käyttäneiltä, kun olivat tutkineet autoaan tarkemmin esim. kolarikorjauksen yhteydessä.
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Aika vaikea uskoa tuota kun vein saabbini 3 vuotta sitten katsastuksen yhteydessä ruostesuojatarkastukseen jossa katsastusmies oskilloskoopin kanssa tutki kotelot ja totesi vain että hyvin on kotelot suojattu. Mutta tuskinpa sielläkään yksi ja sama mies on autot suojannut aikanaan, joten erojakin varmaan syntyi.Veekuus kirjoitti:
Minäkin suojautin Vectrani 11 vuotta sitten Ropposella, koska autoliikkeet kehuivat...!!!
Selvisi sitten muutaman vuoden jälkeen, että n. puolet kaikista "vaikeista" ja piilossa olevista paikoista oli jätetty käsittelemättä!
Ja täysin samaa tarinaa kuulin useilta muiltakin ko. firman palveluksia käyttäneiltä, kun olivat tutkineet autoaan tarkemmin esim. kolarikorjauksen yhteydessä.
Opel Astra Wagon -05 1.8 A Cosmo
- a.tikkanen
- 'Senator'

Öö mistä lähtiin oskilloskooppilla on nähnyt auton sisään?? mun mielestä "oksennuskaappi" näyttää jänniteen ajan suhteen =)STCosmo kirjoitti:Aika vaikea uskoa tuota kun vein saabbini 3 vuotta sitten katsastuksen yhteydessä ruostesuojatarkastukseen jossa katsastusmies oskilloskoopin kanssa tutki kotelot ja totesi vain että hyvin on kotelot suojattu. Mutta tuskinpa sielläkään yksi ja sama mies on autot suojannut aikanaan, joten erojakin varmaan syntyi.Veekuus kirjoitti:
Minäkin suojautin Vectrani 11 vuotta sitten Ropposella, koska autoliikkeet kehuivat...!!!
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)
Joo, tuli sitten omia lisättyä, skoopillahan sitä näkee riittävän hyvin.a.tikkanen kirjoitti:
Öö mistä lähtiin oskilloskooppilla on nähnyt auton sisään?? mun mielestä "oksennuskaappi" näyttää jänniteen ajan suhteen =)