Naantalissa Sporttiautolla järjestetään Launtaina 27.8 klo 9.00 eteenpäin penkityspäivä. Kaikki autot tervetulleita, merkillä ei väliä! Yhden vedon hinnaksi tulee n.40e, eli ei ole hinnalla pilattu. Penkissä voidaan ajaa myös nelivetoiset autot. Vielä mahtuu mukaan muutama auto. Lisätietoa saa tätä kautta, puh. 0405797174/ Teemu tai teemu.halonen@suomi24.fi Maksu paikan päällä, hinta määräytyy lopullisesti osanottajien määrän mukaan. Osallistujien nimi/puh.numero ylläolevaan e-mailiin tai puhelimeen mahdollisimman pian!
mukana ku peräpukama joo nyt sitten kaikki mukaan niin loppuu esson baari puheet! tällaista mahdollisuutta ei tule joka päivä. Jos on osallistujia niin sitten voidaan katsoa jos saisi ensivuonnakin järjestymään tällaisen päivän
Vittu mä hoidan ton c-kadetin ulos tallista siihen mennessä, ja tuun ottaa pohjalukemat! Siinä on sitten itkemistä jos joku jarruttaa huonommat lukemat
EDIT: Tai sit kauhee hoppu päälle ja siirtokilvillä sinne.. = ei kyl tuu onnistumaan
Ioni kirjoitti:Merkillä ei väliä, hmm... voisi kiinnostaa jos tilaa vielä löytyy.
Edit: taitaa olla paikat mennyt kun varmistuu pääsenkö, eli ensi keskiviikkona.
en usko että kaikki paikat on siihen mennessä mennyt koska moni joka sanoo tulevansa niin ei tule ja meiltäkin pitäis tulla 3autoa jos ne ovat vielä alastaron keikan jälkeen ehjiä=) tähän mennessä JOS kaikki tulee niin 12 autoa olisi kasassa. ja kyllä mä luulen että saadaan vähän enemmän kuin 15 autoa mitattua jos on porukkaa auttamassa? esim:kiinnityksessä. halukkaat käsi ylös NYT
Juu, kyllä varmaan mukaan mahtuu! Täytyy sitten lähempänä laskea "varmoja" tulijoita... Kaikki vaan mukaan, tulee sitten mustaa valkoiselle että viritys on onnistunut, ei ole tehot tippunut kun 20%!!
omegamv6manual kirjoitti:Juu, kyllä varmaan mukaan mahtuu! Täytyy sitten lähempänä laskea "varmoja" tulijoita... Kaikki vaan mukaan, tulee sitten mustaa valkoiselle että viritys on onnistunut, ei ole tehot tippunut kun 20%!!
No sitten vois jopa lähteäkkin. Kunhan tiedän vain miten keskiviikkona käy Pientä "kivaa" luvassa autoon Olis hyvä päästä kokeilemaan paljonko sieltä sitten tulee