Tolla vehkeellä lähtee kyllä kortti ennen kuin kissaa ehtii sanoa, oli motarilla 140 lasissa ennenkuin huomasikaan ja sit alkoi vasta kiihtymään. Ja omituista kyllä ajoäänetkään eivät tulleet läpi. 17" valsseilla näkyi olevan Contin sport contact 2 nakit, liekö laitettu alle juuri koeajoja varten... Pientä suhinaa ja ilman repeilyä oli havaittavissa 120 km/h nopeudessa, eli joku siellä lepatti ja pyörteili, mutta rengasäänet oli hallinnassa karkeallakin pinnalla.
Mukulakadut tuo auto otti todella mukavasti! Ei kolinoita eikä kilinöitä , alustan ollessa juuri sopivan kova.
Eli tekniikka tuossa autossa on kyllä parasta mitä olen ajellut , mutta ei mulla niin hirveesti nuita eri autoja kyllä ole ajettunakaan.
Mutta mutta... takanäkyvyys aika pieni, siitä miinusta
JA penkit!!! voi helvetti jos tehdään tällainen sporttinen auto niin voisi kai
sitä vaatia muitakin kuin perussäätöjä penkkiin.. vaikkapa sillai että niskatuen saa niskan taakse eikä 30cm pään taakse.
Muutenkin sisustus oli pikkuisen muovisen oloinen. Jospa tuohon tulisi muitakin vaihtoehtoja, myyjä lupasi selvitellä.
Samoin tuo IDS+ mikä autosta löytyi, ei ainankaan mun ajossa ilmentynyt juuri mitenkään. Alusta on jo normaalisti ihan tarpeeksi jäykkä.
Ja stereoitten ääni on kyllä ponnetonta, mutta siitä kai selviää basson asentamalla. Todella ohkainen alakerta äänissä.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin vakuuttava paketti ja jos nyt ei ihan mieli muutu niin ens tammikuussa ehkä....
PS. haluuko joku ostaa 70tkm ajetun -00 bertonen pois? 2.2