vanteet&jouset=muutoskatsastus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Bandicoot
'Kadett'
'Kadett'

vanteet&jouset=muutoskatsastus?

Viesti Kirjoittaja Bandicoot »

Terve..

Elikkäs olen laittanut calikkaan isommat vanteet 17" ja myös asentanut madallusjouset -35mm..
Ja nyt nuo muutokset pitäs katsastaa.. miten on tehdäänkö iskaritesti jousien muutoskatsastuksessa?
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

en osaa sanoa, itse aina muutos katsastanut vasta vuosileimaamisen yhteydessä, jolloin se tietenkin tehdään :wink: viisaammilta lisää..
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Itte katsastin -35mm alustan ja 17" vanteet viimeksi vuosikatsastuksen yhteydessä. Ensin tehtiin muutoskatsastus katsoi, että rengas ei ota mihinkään kiinni, ettei jousi pyöri/liiku ym. ja sen jälkeen mittasi vanteen keskiöstä matkan fillarin kaareen. Mulle kyllä tehtiin iskaritesti vuosikatsastuksen yhteydessä, mutta käsittääkseni muutoskatsastukseen se ei kuulu.

Pieni muutoskatsastus maksaa sen (itte maksoin tiksissä 25€) n.50€ nykyään ja sama kai se on mitä siihen kuuluu jos vaan autossa kaikki kunnossa??

Laita tänne mitat keskiösta fillarin kaareen niin voidaan vertailla.
Ittellä muistaakseni edessä 310mm ja takana 330mm.
Leon FR 20vt
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

Itellä oli joo normi leima 51€, ja muutosjuttu siihen päälle 35€...86€, melko kallista, elämä on.. :roll: B2 Vectran noi mitat saapi myös laittaa mikäli jollakulla niitä on, voidaa vertailla 8)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Bandicoot
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Bandicoot »

Mites kun ottaa "hieman" kaariin kiinni noo renkaat töyssyissä.. haitanneeko se inssiä? renkaat on 215/45/17

joo pitää mitata fillarista kaareen matka..
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

luulis ainakin haittaavan sua :wink:
Vastaa Viestiin