calibran mallien väliset erot?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
fighter79
'Kadett'
'Kadett'

calibran mallien väliset erot?

Viesti Kirjoittaja fighter79 »

eli kertokaahan tyhmälle, että miten eroaa young, dtm, cliff ym. muut calibran mallit toisistaan?
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Onko jotain Cliff-malliakin? :o
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Eli se Cliff-malli ja Last edition-malli ovat viimeisiä tehtyjä Calibroja. Ja siinä oli tuo Cliff-etupuskuri, Irmscherin takaspoikka ja tais olla noi BBS-alut vakiona ja alustassa Irmscherin puslat ja -20mm jouset. On muuten tuo puskuri mun mielestä top3 listalla Calibran hienoimmissa puskimissa...
http://www.calibra-forum.de/forum/vbgar ... view&id=24
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

On kyllä tosi nätti puskuri. Jos tollasen sais halvalla niin voisi omaan laittaa. Takasiipi ei ole hienointa mallia, mun mielestä se juustohöylä on paras, ainakin tuunaamattomaan calleen.
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Itte kyselin tuota cliffin puskinta aikoinaan monestakin paikasta ja eipä kukaan saanut tuollaista toimitettua mulle. Itte sain sellasen käsityksen, että merkkihuoltokaan ei saa noita toimitettua joten kliffi-ukot tarkkana, että ei kukaan tule kolmion takaa eteen :wink:

Mitäs young malli eroaa muista uudemmista calleista?? Colour edition on ilmeisesti vaan "pirtsakamman" värinen ja dtm=keke eroaa alustaltaa ja sisustukseltaan harmaasta massasta??
Leon FR 20vt
Vastaa Viestiin