Parhaat kommentit poliisille!
Joku kymmenen vuotta sitten olin viikolla heittämäs hurua kylillä, ja sillosen tapani mukaan saatoin näyttää fingeriä vastaantuleville kyttäautoille. No, maija sitten tuli vastaan, sai multa merkin ja jäi oottamaan mua... Heitin lenkin ja maijan kohalla kadun varteen ja kyttä tuli puhalluttamaan ja kattoon paperit ja heitti lopuksi kommentin: "Täällä ei tähän aikaan normaalit ihmiset enää oo ajelemassa, lopetahan säkin pillurallin ajaminen ja lähde kotiis, ei täällä näy tyttöjä jahdattavaksi..." Sitten ne käänty ja lähti käveleen pöntölle ja meikäläinen veivaa ikkunaa kiinni ja mutisen puoliääneen: "Just joo saatana, ja sä vitun homopetteri täällä jahtaat poikia vai?..." Ja se perkele kuuli! Tuli vähän enemmän sanomista ja käsky poistua HETI kaupungilta...

-
peukuttaja
- 'Kapitän'

Yksi ilta tuossa keväämmällä olin tulossa firman mazda pakettiautolla(sellanen ruosteinen e2200) kotia päin kun siviilipoliisi pysäytti.
Autossa oli aikaisemmin käynyt varkaita ja peräluukun ja kuskinoven lukot repsottivat hieman.
Nooh, poliisi tuli kuskin ovelle ja toinen konstaapeli meni vänkärin puolelle sohimaan taskulampulla sitten.
Poliisi: Iltaa, saisinko rekisteriotteen ja ajokortin?
Minä: Oleppas hyvä vaan.
Poliisi: Kenenkäs autolla sitä ajetaan?
Minä: No eikös se siinä lapussa lue minkä sulle annoin?(olin aika väsynyt jo pitkän päivän jälkeen)
Poliisi veti tästä herneen nenään ja äänensävy muuttui entistakin tiukemmaksi.
Poliisi: Niin, mutta tiedätkö sinä??!
Minä: Kyllä mä olen tähän asti tiennyt kenen autolla ajan.
Poliisi tenttasi sitten auton omistajan tiedot ja asuinpaikan yms.
jotka tietenkin tiesin.
Poliisi: Reilu puhallus tuohon.
Poliisi: Alahan mennä siitä.
Tän episodin jälkeen pysäyttivät mut kolmesti kahden viikon sisään. Liekko ollut jotain vaikutusta mun kommenteilla..
Autossa oli aikaisemmin käynyt varkaita ja peräluukun ja kuskinoven lukot repsottivat hieman.
Nooh, poliisi tuli kuskin ovelle ja toinen konstaapeli meni vänkärin puolelle sohimaan taskulampulla sitten.
Poliisi: Iltaa, saisinko rekisteriotteen ja ajokortin?
Minä: Oleppas hyvä vaan.
Poliisi: Kenenkäs autolla sitä ajetaan?
Minä: No eikös se siinä lapussa lue minkä sulle annoin?(olin aika väsynyt jo pitkän päivän jälkeen)
Poliisi veti tästä herneen nenään ja äänensävy muuttui entistakin tiukemmaksi.
Poliisi: Niin, mutta tiedätkö sinä??!
Minä: Kyllä mä olen tähän asti tiennyt kenen autolla ajan.
Poliisi tenttasi sitten auton omistajan tiedot ja asuinpaikan yms.
jotka tietenkin tiesin.
Poliisi: Reilu puhallus tuohon.
Poliisi: Alahan mennä siitä.
Tän episodin jälkeen pysäyttivät mut kolmesti kahden viikon sisään. Liekko ollut jotain vaikutusta mun kommenteilla..
-
corsaraattori
- 'Kadett'

legendaako, mutta:
vanhempi mieshenkilö uudehkolla kalliilla urheiluautolla motarilla jotain 200+ ja poliiseille kiinni.. kakkalakit tähän:"vedit muuten aikamoista matalalentoo!! Mahtaakohan olla luvat kunnossa?" Herrasmiehenä sitten lentolupakirja sedän nenän eteen... kuulemma ei sakkoja, mutta epäilen vahvasti..
vanhempi mieshenkilö uudehkolla kalliilla urheiluautolla motarilla jotain 200+ ja poliiseille kiinni.. kakkalakit tähän:"vedit muuten aikamoista matalalentoo!! Mahtaakohan olla luvat kunnossa?" Herrasmiehenä sitten lentolupakirja sedän nenän eteen... kuulemma ei sakkoja, mutta epäilen vahvasti..
Myydään Corsa hyvään kotiin
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
No olimma tuossa pari vuotta sitten täällä Vaasassa erään uimarannan nurmikolla kaverini kanssa parkissa, kumpikin omissa autoissaan. Siinä istuskeltiin ja juteltiin mukavia. No siniset miehet sit tuli kysymään että miks ollaan parkissa nurmikolla ja olisko ajokorttia. Sitte sanoivat että meille kerrottiin että te kaahailette täällä. Tietenkin kiistettiin kun ei oltu mitään kaahailtu. Alkaapa se toinen innokas sitte tivaamaan meikäläiseltä että
P:"Kun sulla nyt näyttää tuo korttikin olleen jo muutaman vuoden niin mitenkäs tänne Hietasaareen ajetaan?"
"En tiedä, kertokaa te".
P:"Etkö nähnyt tuota ajokieltomerkkiä?"
"Mulla on vissiin ollu nää aurinkolasit päässä".
P:"Jahas, no tuuppas tuonne autoon niin kirjotetaan sulle lappu"
"Ai mulleko vain, eikö kaveri saa mitään. Kyllä meillä on ollu se periaate että kaverille kans"
P:"Niin on meilläkin"
P:"Kun sulla nyt näyttää tuo korttikin olleen jo muutaman vuoden niin mitenkäs tänne Hietasaareen ajetaan?"
"En tiedä, kertokaa te".
P:"Etkö nähnyt tuota ajokieltomerkkiä?"
"Mulla on vissiin ollu nää aurinkolasit päässä".
P:"Jahas, no tuuppas tuonne autoon niin kirjotetaan sulle lappu"
"Ai mulleko vain, eikö kaveri saa mitään. Kyllä meillä on ollu se periaate että kaverille kans"
P:"Niin on meilläkin"
Samaa itekkin tänää aattelinWesku79 kirjoitti:Odotin näkeväni tuosta linkistä mäkäräisten naintia, mutta eipä löytynyt. Olen pettynyt.corsaraattori kirjoitti:
signature:
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
-
vieraileva tähti
- 'Kadett'

c-murder kirjoitti:Samaa itekkin tänää aattelinWesku79 kirjoitti:Odotin näkeväni tuosta linkistä mäkäräisten naintia, mutta eipä löytynyt. Olen pettynyt.corsaraattori kirjoitti:
signature:
ei mitenkäävieraileva tähti kirjoitti:c-murder kirjoitti:Samaa itekkin tänää aattelinWesku79 kirjoitti:Odotin näkeväni tuosta linkistä mäkäräisten naintia, mutta eipä löytynyt. Olen pettynyt.corsaraattori kirjoitti:
signature:
Viime perjantaina Hangon Regatassa kaverilla oli ostoskärryt (keskellä yötä) jossa vajaa kori olutta. Meni sitten kysymään vastaantulleilta poliiseilta, että voisko ne ottaa tutkalla sen ostoskärryn huippunopeuden. Kuski kyttä oli ihan mukana ja repeili vaan, että ei oo tutkaa mukana ollenkaan. Mutta pelkääjän paikalla ollut gyy tuli autosta ulos ja huus aika kovasti mun kaverille
Tyyliin : "sulla on viis minuuttia aikaa, niin oot putkassa, sun naama on muistissa, jos vielä kävelet tiellä ostoskärrys kanssa niin oot putkassa, ja mistä sä ton oot edes pölliny jne." Ko. tapaus on muuten nauhoitettu digikameralla videolle
Mutta sakkoa ei tullut kenellekkään eikä kukaan joutunut putkaan...lisää kyllä ryypättiin.
Yks tuttu oli aikoinaan KANSA:lla (silloinen vakuutusyhtiö) autokuskina ja sillä oli firman pakettiauto p**luralliautona, jossa isolla kyljessä teksti KANSA. Poliisit pysäytti ja kysyivät, että ”kenenkäs autolla sitä ollaan liikkeellä?”, johon kaveri ” käyppäs hakemassa se lukutaitoinen paikalle, niin selviää sullekin”. => 300mk
Perkule ois tuossa pari tuntia sitten ollut hyvä sauma kuittailla poliisille,kun ilmeisesti poliisikokelaat puhallusratsiaa harjoittelivat tuossa 100m päässä keskellä risteystä.
Aikamoisen ähellyksen jälkeen sai vihdoin asennettua puhtaan pillin alkometriin
Myöskin kaveri,joka pysäyttäjänä siinä oli tuli sen valotikkarin kanssa heiluttelemaan vasta sitten,kun olin omatoimisesti jo pysähtynyt puhallutettavan skootteristin perään.
Hieman oli jäistä porukkaa
Katsoin parhaaksi pitää pääni kiinni,niin pääsi kotiinkin ajoissa...
Aikamoisen ähellyksen jälkeen sai vihdoin asennettua puhtaan pillin alkometriin
Myöskin kaveri,joka pysäyttäjänä siinä oli tuli sen valotikkarin kanssa heiluttelemaan vasta sitten,kun olin omatoimisesti jo pysähtynyt puhallutettavan skootteristin perään.
Hieman oli jäistä porukkaa
Katsoin parhaaksi pitää pääni kiinni,niin pääsi kotiinkin ajoissa...
joskus ajelin erään toisen henkilön autolla ja posliinit sitten pysäyttivät mut ja kysyi ajokortin ja rekisteriotteen. annoin ajokortin mutta rekisteriotteesta ei ollu tietoa, poliisit kysyi kenen auto tämä on. vastasin siihen että enpä tiedä kun just äskön toijalasta tän varastin, poliisi jäi hetkeks tuijottaan oudolla ilmeellä vähän niinkuin HÄH??? ja kysyi että mitä siis, toistin vastauksen ja hetken päästä rupesin nauraan ja kerroin kenen auto oikeasti on.
ainahan sitä joutuu läppää heittämään eikä koskaan yksikään poliisi ole edes suuttunut
ainahan sitä joutuu läppää heittämään eikä koskaan yksikään poliisi ole edes suuttunut
Mulla oli n.6vuotta sitten kesäautona -75 Dodge Dart.. Eräs kesäpäivä läksin cruisailee kaupungille,katoin ku viereiselle kaistalle tuli poliisiauto ja konstaapeli tuijotti mua,kun käännyin kattoo seriffiä,nii se kävi nykii omaa turvavyötä ja osoitti mua sormella,nii mie pyyhkäsin oikealla kädellä vasenta olkapäätä,luullakseni,että siinä oli jotai roskaa..
Enneku tajusin että se poliisi tarkoitti ,että mulla ei ollu turvavyö kiinni,nii ne oli jo perässä ja pysäytti...... Kalliiks tuli......

Enneku tajusin että se poliisi tarkoitti ,että mulla ei ollu turvavyö kiinni,nii ne oli jo perässä ja pysäytti...... Kalliiks tuli......
Vanhassa vara parempi...
joo o.. sillon joskus alaikäisenä tosiaan tuli ilman korttia ajeltua ja käryttyäkin siitä otteeseen jos toiseen.. mutta kerranpa en kärynnyt mutta omaa "tymyyttäni" olisin kyllä voinut.. ja tarina menee näin..
Eli oltiin Naantalin rannalta lähdössä silloisen hienon c kadettini kanssa ja minä (16v.) kuskina + 3 neitiä kyydissä (pelimies?) noh.. siinä ajeltiin kotiopäin kun huomasin edessä olevan pysäytys ratsia.. no eihän miulla turvavyötä ollut.. eihän koviksilla koskaan.. no siitä sitten tiensivuun ja melko pelottavan näköinen poliisisetä siihen sitten tulee ja tyrkkää pillin suuhun jotta "puhallappa tuohon" no en tietenkään ollut mitään muuta nauttinut kun colaa (eihän alaikäiset kaljaa saa ostaa
) eli nollat puhalsin ja poliisi vaan tokaisi että "hyvää matkaa mutta laitappa se vyö kiinni.." no enhän mä malttanut olla sanomatta jotain todella näppärää.. (pelimies?öö ei välttämättä..) joten huusin poliisin perään että "etkö ajokorttia kysy lainkaan?" poliisi siihen "ei ole tarve" no totta vitussa oli pakko huutaa siihen että "hyvä!! ei mulla olis ollutkaan" poliisi siihen vaan hymähti vilkutti ja pyöritti päätään..
että kerrankin näinpäin.
Eli oltiin Naantalin rannalta lähdössä silloisen hienon c kadettini kanssa ja minä (16v.) kuskina + 3 neitiä kyydissä (pelimies?) noh.. siinä ajeltiin kotiopäin kun huomasin edessä olevan pysäytys ratsia.. no eihän miulla turvavyötä ollut.. eihän koviksilla koskaan.. no siitä sitten tiensivuun ja melko pelottavan näköinen poliisisetä siihen sitten tulee ja tyrkkää pillin suuhun jotta "puhallappa tuohon" no en tietenkään ollut mitään muuta nauttinut kun colaa (eihän alaikäiset kaljaa saa ostaa
Oli tässä kevät talvella tilanne, että 40 alueella poliisit pysäytti. Pysäyttävä poliisi sanoi, että jos ei ole mitään rikkeitä alla niin selviää kirjallisella huomautuksella. No minä otan rekisteriotteen ja ajokortin ja kipasen mondeon takapenkille. Poliisi kirjoittaa huomautusta ja ajattelin siinä sitten kysyä, että paljonko sitä ylinopeutta sitten oli. Vastaus oli, että ei ole tietoa, mutta toivottavasti alle 50km tunnissa.........Mitä vit......?Noh en sitten viittiny ruveta ilkeileen kun kyse oli pelkästä varoituksesta mutta olipahan vaan ihmeellinen homma 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!