ei se suurin vika oo niissä kangissa vaan kyllä se tuo kukkopillin ja virityksen yhteistyö sen moottorin särkeepuuhapete81 kirjoitti:Eikö tuo kankien vaihto kannattais kumminkin tehdä ennen ku rupee vehkeitä vinguttamaan? Ne ei nimittäin tosissaan kestä paljon mitään...
Calibra T-AWD "Green Goblin" (päivitetty 7.10.06)
Todennäköisesti väärässä.
-
puuhapete81
- 'Senator'

Mut kyl silti ikävä tosiasia on et ne ei kestä voimaa... itse en viittisi riskeerata konetta (enää) tuon asian takia. Varsinkaan nakutusta ne ei kestä yhtään... KUKKOPILLI KUNNIAAN!!!!
Ja kellä muuten on ollu kuva mun lohkosta? tietääkseni en oo lähettäny kuvia kenellekkään.... saati sit ottanu niitä...
Ja kellä muuten on ollu kuva mun lohkosta? tietääkseni en oo lähettäny kuvia kenellekkään.... saati sit ottanu niitä...
Joo tota
Nyt mä en ymmärrä yhtä juttua, tai oikeestann muutemaa juttua. Ensinnäkin sä kuljet tommoslla autolla sadan kilsan työmatkaa, bensoihin menee jo puolen päivän palkka. Yks asia mistä mä tykkään autoissa on niitten rakentelu ja sulle tekee kaverit sen, Janne teki sitä, janne sano tota. Mutta toivottavasti autorakennetaan pia valmiiks ja pääset ajeleen.
Onhan se mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä, ainakin itseni tuntien, jos on tehoa koneessa niin kyllä sitä välillä (lue:usein) käyttää ja silloin kulutus on kyllä jotain muuta kuin vakio koneella!!!!omega16T kirjoitti:et ilmeisesti sitten ymmärrä sitäkään että tehokas turboauto voi kulkea myös pienellä kulutuksella?ei aina ajeta ahdot tapissa...
Talous ajoja varten on olemassa toisenlaiset pirssit, ei ainakaan viritetyt ahdetut pelit....
A) Tämä on PROJEKTIAUTO, sillä ei ole tarkoitus ajaa muuta kuin kesällä, ja tunnetusti hyvillä keleillä ei löpöä säästellä.
B) Tokihan se halvaksi tulisi jos itse laittaisi, mutta sitä aikaa menee nytkin jo niin pirun paljon, ja jos olen autoharrastuksen aloittanut vuosi sitten, niin pitääkö sitä olla heti seppä syntyessään? Olen paikalla laitossa seuraamassa aina kun voin, mutta jätän asennukset ihan suosiolla jollekulle jolla on kokemusta, kunnes oma kokemus karttuu tarpeeksi. Plus yleensä on ollut tapana mainita tietolähde jos asiasta tietämätön ääneen pääsee.
C) Eräät ovat syntyneet vain ja ainoastaan köyhtymistä varten. (kyllä se kymppi tunnilta bensoihin yleensä piisannut on)
B) Tokihan se halvaksi tulisi jos itse laittaisi, mutta sitä aikaa menee nytkin jo niin pirun paljon, ja jos olen autoharrastuksen aloittanut vuosi sitten, niin pitääkö sitä olla heti seppä syntyessään? Olen paikalla laitossa seuraamassa aina kun voin, mutta jätän asennukset ihan suosiolla jollekulle jolla on kokemusta, kunnes oma kokemus karttuu tarpeeksi. Plus yleensä on ollut tapana mainita tietolähde jos asiasta tietämätön ääneen pääsee.
C) Eräät ovat syntyneet vain ja ainoastaan köyhtymistä varten. (kyllä se kymppi tunnilta bensoihin yleensä piisannut on)
Ei ole intoa yksin tapella kun noita kavereitakin on, vaikkei niitä kännissä kestäiskään...
Ja se että itse rakentaa on mulle loppujenlopuksi yksi hailee kun osia et ainakaan ite pysty pykäämään. Paitsi jos haluaa ensi vuosituhannella vasta ajella.
Anywhoo, ihan turha nupista asiasta joka menee mun pään mukaan. Ja Janne on kuitenkin mekaanikoksi sellainen tyyppi joka ei turhia valita jos hääräät nurkissa ja kyselet tyhmiä.
Ja se että itse rakentaa on mulle loppujenlopuksi yksi hailee kun osia et ainakaan ite pysty pykäämään. Paitsi jos haluaa ensi vuosituhannella vasta ajella.
Anywhoo, ihan turha nupista asiasta joka menee mun pään mukaan. Ja Janne on kuitenkin mekaanikoksi sellainen tyyppi joka ei turhia valita jos hääräät nurkissa ja kyselet tyhmiä.