Opel Corsa b gsi

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
JaH
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Opel Corsa b gsi

Viesti Kirjoittaja JaH »

Tietääkö kukaan muuttuiko corsa b gsi vuosimallin 97 jälkeen muuten kuin puskureiden osalta?
Siis esim. eroaako vm 94 ja 2000 miten toisistaan?
corsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja corsaa »

Mitäs eroa on 97 uudemmissa puskureissa verrattuna vanhempiin? Enpä ole huomannut mitään...
laa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja laa »

Ainakin uudemmista GSi Corsista jäi samlla tavalla levikkeet pois kuin GSi Astrastakin, mutta muuta eroa en nyt niissä puskureissa muista kuin että ne puskurin yläosat ei ole uudemmassa mallissa korin väriset, vaan muovin harmaat, ja etupuskurissa taisi se maski muuttua irrotettavaksi malliksi..
Sittenhän myös moottori muuttui samalla C16XE:stä (109HP) vähäpäästöisemmäksi X16XE (106HP) moottoriksi..

Mutta tollaisia eroja nyt ainakin mun muistaakseni, joku saa korjata jos tuli virheitä..
JaH
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaH »

Onko vm 97-2000 koneet mallia ecotec ja vanhemmat taas ei?
Erottaako koneet päältäpäin muuten kuin ecotec tekstistä?
Tuliko vaihteistoon,alustaan,koriin tai muualle mitä muutoksia?
Tietääkö kukaan onko uudempien mallien kylkilistat upotetut vai päälle liimatut mallit?
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Ecotekkejä kaikki.
laa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja laa »

Joskus ajat sitten oli täällä puhettakin siitä että onko toi C16XE kone myös ecotekki mutta muistaakseni olis päädytty siihen että suurimman osan mielestä toi ei oo Ecotekkone, vaan vasta se se X16XE olis, mut varmaa vastausta ei muistaakseni silloin tullut..

Mulla ei itelläni ollu -93 GSi corsassa ollenkaan kylkilistoja, en tiä oliks ne sit joku aikasempi omistaja ottanu pois vai kuinka, mut aika monesta GSi:stä ne näyttäis puuttuvan..
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

ne listat on malli 2-puolinen teippi.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

laa kirjoitti:Ainakin uudemmista GSi Corsista jäi samlla tavalla levikkeet pois kuin GSi Astrastakin, mutta muuta eroa en nyt niissä puskureissa muista kuin että ne puskurin yläosat ei ole uudemmassa mallissa korin väriset, vaan muovin harmaat, ja etupuskurissa taisi se maski muuttua irrotettavaksi malliksi..
Sittenhän myös moottori muuttui samalla C16XE:stä (109HP) vähäpäästöisemmäksi X16XE (106HP) moottoriksi..

Mutta tollaisia eroja nyt ainakin mun muistaakseni, joku saa korjata jos tuli virheitä..
jo vuonna -96 vuonna ei ollut enää levikkeitä Gessissä. Puskurit ja lokarinlevikkeet olivat mustan muovin väriset. Moottorikin taisi vaihtua samana vuonna.
JaH
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaH »

Olen tekemässä syksyllä opel corsa gsi -94 "päivitystä" ja kyselisin nyt kiinnostaisiko ketään vaihtaa nämä vanhan mallin ns. isot puskurit sellaisiin uudempiin ja pienempiin eli vm 96-2000 Gsi puskureihin?
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

JaH kirjoitti:Olen tekemässä syksyllä opel corsa gsi -94 "päivitystä" ja kyselisin nyt kiinnostaisiko ketään vaihtaa nämä vanhan mallin ns. isot puskurit sellaisiin uudempiin ja pienempiin eli vm 96-2000 Gsi puskureihin?
siis mitkä vanhan malliset? ai -94 vuoden gsi corsan puskurit -96 vuoden tai uudempii puskureihin? Tietääkseni -96 vuoden (ja sen jälk. aina C koriin asti) gsi:n puskurit ovat samanlaiset kuin -94 vuoden.
sss
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sss »

olenko aivan väärässä mutta mun mielestä viimeinen gsi corsa on ilmestynyt vuonna -97? mutta uudempia on saanut jotain 1.4i sport mikä on aika tuhnu.
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

sai niitä uudempiakin mallilla 1.6 16v sport
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Vastaa Viestiin