Jos joku rookie on kehissä niin tiedoksi että Keljon ABC klo 17. Meitä pitää tulla nykäseen hihasta sillä siellä pyörii muutenkin opelilla ajavia ihmisiä niin ei voi tietää kuka on ocf:läinen ja kuka ei.Juheksi kirjoitti:No pidetään miitti sunnuntaina. Sama aika, sama paikka.
K-S paikallismiitti. Kysymys
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Voi olla et mä juodun ruinaamaan kyydin teiltä et sais nukkua.unique kirjoitti:näin kai sen on oltava..vaikka aikasinhan tuoTobyR kirjoitti:Lauantaina Jyväskylästä Kalajoelle lähtevät!
onko se nyt niin et lähtö ois 7.00 Hirvaskankaalta?![]()
meinattiin lähteä huomena Petroskoihin ja tullaan Perjantai iltana kotiin.
matkaa tulee n. 1000km josta puolet Venäjällä joten voi olla et ajohommat riittää tältä viikolta.
Aja sinä mennessä, ni mä juon kaljaa tullessa
täähän sattu hyvinTobyR kirjoitti:Voi olla et mä juodun ruinaamaan kyydin teiltä et sais nukkua.unique kirjoitti:näin kai sen on oltava..vaikka aikasinhan tuoTobyR kirjoitti:Lauantaina Jyväskylästä Kalajoelle lähtevät!
onko se nyt niin et lähtö ois 7.00 Hirvaskankaalta?![]()
meinattiin lähteä huomena Petroskoihin ja tullaan Perjantai iltana kotiin.
matkaa tulee n. 1000km josta puolet Venäjällä joten voi olla et ajohommat riittää tältä viikolta.
Aja sinä mennessä, ni mä juon kaljaa tullessa
jos annetaan ton mamman ajaa vaan..ja juodaan ite molempiin suuntiin..itälän hienointa kirkasta
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Jaa-jaa.. yöllä meenasia lähteeJuheksi kirjoitti:Mikkelin porukka ois vissiin perjantaina yhen aikaan Kanavuoren ABC:llä. Tähtäillään siihen. Laukaasta(Ivalosta) liittyy jokunen sälli remmiin perjantaina.
Hitto... Lomalla tämmöset kelit aiheuttaa pian pysyvän maksavaurion...
OCJ
hehe..kuvia oltaas vailla
tyhjentäkäähän kaikki ne kameranne ni mekin saadaan kuvia..
hyvin meni kotimatka siihen asti että joutu yksin ajelemaan..tai siis..kun oliskin saanu yksin ajella..törmättiin sellaseen ihanaan letkaan siinä vähän karstulan jälkeen
ja mitä lähemmäs jyväskylää mennään niin sitä vähemmänhän ohituspaikkoja on
100 alue, ja vauhtia noin 60-80
muuten..onnea viel Teemulle ja Sannalle
hehe..kuvia oltaas vailla
tyhjentäkäähän kaikki ne kameranne ni mekin saadaan kuvia..
hyvin meni kotimatka siihen asti että joutu yksin ajelemaan..tai siis..kun oliskin saanu yksin ajella..törmättiin sellaseen ihanaan letkaan siinä vähän karstulan jälkeen
muuten..onnea viel Teemulle ja Sannalle
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7