Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

WeskuR kirjoitti:liikkuvat pysäytti mut ja laitto pillin suuhun ja se näytti nollaa, siihen sitte sanoin "taitaa olla rikki toi mittari kun näyttää nollaa" poliisi vastas:" kyllä se aamulla toimi kun mä ite siihen puhalsin"
:lol:
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

Entinen luokkakaveri kerto tuossa Joulun jälkeen, kun sen ukko oli tykittäny ylinopeutta Uimaharjun sillan kohdalla jonka jälkeen on poliisien suosima levähdyspaikka.. ne tykkää siinä pitää tutkaa sillon, kun paikalle sattuvat. Sulo oli tullu Joulukinkun ostosta Joensuusta ja oli ajanu 80km/h kuudenkympin alueella tutkaan.. sekin alue alkaa pikkusen ennen sitä levähdyspaikkaa missä tälläki kertaa miliisit tutkaili.
Tokihan ne lähti perään ja pysäyttivät Sulon tien varteen.. poliisi oli tullu siihen vierelle ja sanonu, että se on nyt sakon paikka, kun hurjastellaan kahdeksaakymppiä kuudenkympin alueella niin Sulopa oli sanonu siihen, että hällä on joulukinkku tuolla takakontissa, että jos sovittas tämä juttu sillä. :D Ei setä ollu oikein tykänny ajatuksesta, kun oli ruennu uhkailemaan lahjonnasta.. ;)
Enää ei jalkoja palele
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Muutamia vuosia sitten kaverini faija oli pysäytetty lievästä ylinopeudesta, ja kun autoon mentiin sakkoa kirjoittamaan niin poliisi oli tiedustellut kuukausituloja päiväsakkoja varten. Kari (kaverini faija) oli vastannut että 1000mk. Poliisi oli katsonut sitä hetken ja sanoi että "eihän sillä elä" johon sitten heitettiin että "eläthän sinäkin" :D no, kassa oli kilissy sitten sen mukasesti!
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Tapahtui viime kesänä: Olin menossa mopolla Ahvenistolle la aamuna ja ihmettelin, kun muutama hassu liikenteessä ja silti edessä jonoa, joka seisoi. No päästiin sitten sen verran eteenpäin, että näin mikä siellä oikein maksoi. Katsoivat rek.otteen ja puhalluttivat, joka tiesi sitä, että pitäisi taas kuoriutua ja ajatus ei houkutullut. Heitin ympäri, koska pääsin toistakin kautta motarille mutta hetken päästä rinnalle ajoi mp-poliisi, joka huitoi ajamaan sivuun. Ensi töikseen alkoi huutamaan: mitä järkeä tuossa oikein oli?! Vastasin asiallisesti, että juuri saanut itsensä pakettiin, niin en viitsinyt heti alkaa purkautumaan ja kortti & rek.ote jossain kamojen seassa repussa. Miliisi katseli kortin ja rek.otteen ja mumisi jotain radioonsa, jonka jälkeen kysyi taas, että mitä järkeä tuossa oikein oli??? Silloin hirtti käämit kiinni ja kysyin topakalla äänellä, että kuuntelitko yhtään mitä noin minuutti sitten vastasin samaan kysymykseen?!

Tämän jälkeen mentiinkin sitten pitemmän kaavan mukaan. Eli syynättiin pyörästä läpi runkonumero, äänenvaimentaja, rengaskoot, vilkkujen ja valojen hyväksyntä, rek. kiinnitys ja kaikki mahdollinen... Seisoin tien poskessa lähemmäs 20min. yhden kommentin takia :)
M&K Tuning
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja M&K Tuning »

Velipojan kanssa humalassa päätettiin kokeilla Lieksan poliisin huumorintajua, joilla sitä tunnetusti ei ole.
Veli meni maijan luo kuskin puolelle kyselemään että paljon saa sakkoja jos juo vaikka siideriä yleisellä paikalla, samalla juoden siideriä joka oli hihassa piilossa.Poliisit kertoi hinnan ja sanoi että kannattaa pitää se pullo siellä hihassa piilossa.
Jonka jälkeen minä kaarsin apukuskin puolella naputtamaan ikkunaa, ja kun se sinikalsarinen ekoterroristi aukaisi ikkunan sanoin: Luulis olevan aika kylmä ku tulee läpiveto ku on molemmat ikkunat auki ja sitäpaitsi tähän ei saa parkkeerata.
Käskivät poistumaan kapakkaan akkiä ettei tarvii mennä valtion hotelliin.
Oltiin lähdössä siitä pois niin nämä huuteli papereita, käännyttiin takaisin johon huusivat mulle että ala sinä mennä sinne kapakkaan, tämän toisen paperit halutaan nähdä että onko sillä edes ikää.
No siitähän se nauru meillä alko ku se on mua 2v vanhempi ja näyttää varmaan 5v vanhemmalta.
Päästiin sentään molemmat jatkamaan siitä iltaa ilman sakkoja.

Itse ku olen saanut pari ylinopeus sakkoa niin aina olen sanonut autosta poistuessani että ajakaahan pojat rauhallisesti.
Opelin omistaminen vaatii uskomattaman paljon kärsivällisyytä ja uskoa...
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

miten minä en oo vastannu tähän...
Joskus nuorena (nyt jo pitkällä kolmattakymmentä eli 20) keksittiin kaverin kanssa että seurataanpa poliisiautoa. Ajeltiin siinä perässä hyvä tovi ja kun ne pysäytti jonkun auton me odoteltiin 50 metrin päässä takana. Lopulta sitten saateltiin ne ihan asemalle asti ja jäätiin vielä portin viereen kyttäämään. :)
Käytiin pyörähtämässä siinä sitten yhessä lähiössä ja kun tultiin takaisin kaupunkiin niin huomasin että poliisi on tullu perään ihan vitun kovaa. Pysäyttivät ja kysyvät että seuraskos ne pojat meitä äsken. "juu seurattiin." No miks kysyy posliini. "no ku me leikittiin salapoliisia,on muistiinpanot ja kaikki."

Oli vissiin hyvä vitsi vaan mun ja kaverin mielestä... :lol:

Kerran kadetista oli valot rikki ja ajoin pelkillä parkeilla ylinopeutta tutkaan. Sanoin sitten et mä ajan ton paskan enää kotiin jos ette osta sitä multa heti pois.
ka-ti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ka-ti »

tossa jokin aika sitten ajelin kotiin päin hakemaan "lääkettä" tutulle, niin n. kilsa ennen kotia oli yhdessä risteyksessä ratsia.( siinä oli ainakin 4 kyttää)
no, ei muuta kun puhallutus ja nollat ja matka jatku.
ei menny varmaan kun viis minsaa, niin tulin takas päin, ja taas ne pysäytti mut.
sanoin siihen sitte että justhan te puhallutitte mut,(oli eri kyttä ku ekalla kerralla)
no tää kyttä sano et pitää silti puhaltaa uudestaan, varmuuden vuoksi.
no, tuli siinä sit sanottua et "en mä toista kertaa jaksais noita teidän vehkeitä suuhuni ottaa."
kyttä katto vähän aikaa hölmönä, sitten se naurahti vaan ja työns pillin suun eteen. pitihän se sit kiltisti puhaltaa.. :wink:
Mika.L
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mika.L »

Noh, tossa pari kolme vuotta sitten oltiin emännän kanssa illalla ajelemassa kaupungilla, mutsi sit soitteli ja kysyi että heitämmekö sen kotiin...

Lähdimme sit hakemaan mutsia parinkymmenen kilsan päästä kaverinsa luonta, kunnes noin 5 kilometrin jälkeen ooppeli ykskaks hyytyi...

No ei siinä sitten ku soittoo kavereille ja pikkuveljelle, että tulkaas tänne kaveriks tutkimaan että mikä autoon tuli...
Aikamme siinä odoteltua kaverit ja veli tuli (yht. 3 opelia, täynnä enemmän tai vähemmän juopuneita ihmisiä...)

Kerkesimme tutkia omegaa noin 5 minuuttia kunnes paikallinen poliisipartio tuli paikalle ihmettelemään...

Eka kysymys poliisilta oli että: Mitäs työ täällä tähän aikaan teette??

Mähän siihen nokkelana että: pidetään tässä opel club finlandin paikallis miittiä!!

Poliisit oli vähän että: WTF!!!

Johon mä sit korjasin että:tuo mun kottero päätti hyytyä tähän ja tutkimme että mikä siihen tuli.

(koko ajan oli taustalla ihan älytön älämölö, kiitos humalaisten kavereiden!!!)

Poliisit sit kysy että: ketkä teistä on kuskeina??

Jotenkin siinä tilanteessa ei yhtään yllättäny, että kaikki oli sillä hetkellä olevinaan kuskeja, tai ainakin kaikki oli samantien menossa puhallutettavaksi...

Poliisit huvittuneena karsi kaikkein humalaisimmat joukosta pois ja kysyi uudestaan kuskeja ja tällä kertaa ne "oikeet" kuskit löytyikin...

Ei muuta ku puhallutus ja toteaminen että: Koittakaahan saada se auto kuntoon...

-(z)-
Vika selvisi sit seuraavalla viikolla, nokkaakselihan siellä oli poikki kakkosen imu- ja pako venttiilin välistä...
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
rxw
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rxw »

Sakkoja kirjoittaessa setä kysyi onko alle 18-vuotiaita huollettavia lapsia...
-"Ei ole mutta ehtiikö vielä?"

Työkaveri kertoi taksikuskiäidistään...
Oli ajellut tutulla alueella jossa on STOP-merkki.
Taas kerran oli jättänyt pysähtymättä ja poliisit huomasivat.
Poliisi kysyi että pysähdyitkös merkillä.
-"pysähdyin, pysähdyin", sanoi äiti.
Viisivuotias tytär huusi takapenkiltä:
-"ei äiti tässä koskaan pysähdy!"

Ja sakot tuli.
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

Joskus kännissä tuli repästyy tua kulkiessa kun näin poliisit niin pää ikkunasta sisään ja "yks murueskimo kiitos" punasta näky poliisien silmissä ja lähti nouseen autosta niin ei muutakun niin paljo mettään karkuun kun pääsi :D tais tulla kyl joku 100m maailmanennätys siinä :) ikinä juossu niin lujaa
Hape

Viesti Kirjoittaja Hape »

Suotta niitä poliiseja aina mollataan. Tuli tossa juttuja silmäillessä mieleen tapahtuma jostain 90-luvun alusta, kun olin vanhalla uskollisella sotaratsulla menossa tenttiin ja luonnollisesti hieman myöhässä. Vaikka vanha Kawasaki Z-500 ei ole mikään vauhti-ihme olin kuitenkin onnistunut saamaan ehkä hieman yli kuuskymppiä vauhtia kun tutka-auto tuli vastaan. No, normaalit rutiinit paperit esiin ja pilli kuonon alle. Konstut oli kyllä hyvin asiallisia ja kohteliaita, mutta uskottavuus kärsi pienen kolauksen siinä kohtaa kun nuorempi poliisisetä tutkii tarkkaavaisena pyörää ja kysyy naama peruslukemilla: "Onks tää kevari". Pyörä on katteeton ja kone on rivinelonen. :roll:
cannibal
'Agila'

Viesti Kirjoittaja cannibal »

nooh...kaverin golfilla matkalla hesaan..skoudet jarras sivuun ku ei valot toiminu..
poliisisetä:ei valot pelitä?
kaveri: ei kai meil valoja päällä oo kun ei oo ketään kotonakaan...
auto jäi siihen..
sääliä saa ilmatteeks...
kateus ansaitaan....
Anakonda
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Anakonda »

Tää on taas niitä tutuntutuntutulle tapahtuneita, Poliisit oli pysäyttänyt aamuyön pikkutunteina ja auton viereen tultuaan tokaissut että "eihän tähän aikaan oo liikkeellä muut kun rosvot ja mustalaiset" johon kuski, "kumpiakos te ootte..."
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

Anakonda kirjoitti:Tää on taas niitä tutuntutuntutulle tapahtuneita, Poliisit oli pysäyttänyt aamuyön pikkutunteina ja auton viereen tultuaan tokaissut että "eihän tähän aikaan oo liikkeellä muut kun rosvot ja mustalaiset" johon kuski, "kumpiakos te ootte..."
*Röhönaurua* :lol:
Enää ei jalkoja palele
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Työkaveri oli menny kerran kännissä koputtelemaan parkissa olleen poliisiauton ikkunaa. Poliisit olivat toki avanneet ikkunan, ja kysyneet että mikäs nyt on hätänä? Kaveri oli vastannut: "Onko tämä mainostelevision auto?"
Poliisit: "Ei ole, kuinka niin?"
Kaveri: "Nokun siellä on kaksi pöllöä sisällä.."

Olivat kuulemma ottaneet kyytiin.. :lol:
Vastaa Viestiin