Vectra A 2.0i TIC vm.-89"HR-83"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
ohc2.0
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ohc2.0 »

Mielestäni tosta vecusta leivottu ihan siisti peli ja kaiken puolen kaikki tehy niinkuin pitää, esim. pohjat! Tollasia ei liikaa suomessa ole varsinkaan huolella tehtyjä vectroja!
Henna83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Henna83 »

Kaikille jotka sanoo et aina on samanlaisia: ottakaa samanlainen perusmallin vectra ja ruvetkaa tekemään sellasen niinku haluutte ja erilaisen ja pistäkää siihen rahaa niin maan perusteellisesti..ja enpä ole nähny yhtään täysin samanlaista autoa/opelia elämäni aikana.. eihän lumihiutaleetkaan ole mitkään täysin samanlaisia.kaikki on erilaisia. ja ei aina voi miellyttää kaikkia. jotkut tykkää äidistä ja jotkut siskosta :) näin se vaan on!
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Omasta mielestä tohon on varmasti uponnut nyt jo ihan liikaa rahaa ajatellen aihiota, mutta lopputulos varmasti erottuu massasta. Tosin osaava kaveri osaavilla käsillä tekisi tuohon tuolla summalla jotain aivan muuta ja erilaista. Noh, jokainen tekee mitä haluaa/miten haluaa. Auton rakentaminen nykypäivänä ei ole halpaa/helppoa teki sen miten tahansa, varsinkin jos haluaa näyttävän ja erilaisen lopputuloksen, taso on aika korkealla...

Nuo puskurit menee kyllä mielestäni sitten vähän yli.. Meinaan vaan sitä, että hieman hillitymmillä puskureilla, kromivanteilla, matalalla alustalla saatasiin ehkä tyylikkäämpi lopputulos (mihin katosi se aiempi puskurivaihtoehto?). Tuollaiset puskurit tahtoo olla vielä sen verran tyyriitä, että sillä hinnalla rakentaisi tekniikkapuoltakin jo uuteen uskoon...Tää nykyinen rakentelu on mennyt jumalattomaksi puskurituunaukseksi, monien autojen kokonaisuus jää mahottominen puskureiden varjoon... Pahimpia esimerkkejä voi katella esim. joidenkin Ranskalaisten tai Italialaisten aikaansaannoksista, melkosia kotileipureita...

Jokainen kuitenkin saakoon rakentaa autonsa miten haluaa, itsellehän näitä yleensä tehdään, niinkuin moni sanoo.. mutta auto kun valmistuu se yleensä löytyy kohta jo myynnistä...
:-?
Katellaan nyt ensin ennenkuin tämä auto on yleensä valmis... 8)
OVERDRIVE.FI
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

Empä usko et löytyy myynnistä :lol:
Ja tekniikast sen verran et jotain suhisevaa on ehkäpä tulos.... :wink:
Nii ja puskurist et se oli mul tarkoitus ku vaihdoin puskin vaihtoehtoa et noit edellisii puskimii on jokaisel kyläl jossai vehkees...

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18817658
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

jorka
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jorka »

datzka kirjoitti:
Vähän eri asia jos ruvetaan johkin d-kadettiin vetämään miranol pintaan ja 14" peltivanteet alle, kun mipa/kromivanteet ;)
nii mullahan on d-kadetti,tähän asti menny noin 10000 euroa.eikä oo vasta ku etulokarit vaihdettu.ainiin ne rahat meni siihen ku piti rakentaa se talli ensin :roll:
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

veccuman83 kirjoitti: noit edellisii puskimii on jokaisel kyläl jossai vehkees...
näin on
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Onhan se niinkin.. en ole hirveemmin pannu merkille.
rausku72
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja rausku72 »

Olen juu samaa mieltä, että kaikki tallaa omalla laillaan...
eli yleensä (ainakin minä teen.) nämä autot tehdään omaa mieltään tyydyttäviksi.. tähän kyseiseen autoon on kyllä varmasti mennyt helkutisti rahaa ja varmasti menee edelleenkin, se on ihan hienoa jos jollain on noin paljon rahaa laittaa autoon... esim. mulla ei olisi. :( Siksipä kun mä rekensin nykyisen käyttöpelini viimekesänä uutteen uskoon, niin tein mahdollisimman paljon itse... toisin sanoen kaikki tarvikkeet (esim. uretaani,lasikuitu,tina,kitit,maalit) jouduin ostamaan (luonnollisesti :) ).. lisäksi vanteet,vilkut ja peilit(joita kyllä itse muokkasin paremmiksi 8) ).. siis toi oli mun toinen auto jonka olen maalannut.
Mutta tosta tuli ihan kohtalainen, eikä tuu toista samanlaista vastaan IKINÄ!!! :o toivottavasti olis ens kesänä valmis toi seuraava a vekkuli (turbo) projekti johon tulee myos kaikki itse tehtyä, mutta radikaalimpaa kuin tuossa liilassa, esim. kaikki valot tullaan tekemään itse (siis sovittamalla jonkun toisen auton valot vekkuliin) mutta sen näkee sitten... 8)

Tosa on muutama kuva autostani, harmivaan kun siinä ei ole kuvaa takapäästä, noh siellä vaan on tasoitettu takaluukun kansi... : http://groups.msn.com/Opelit/shoebox.msnw?albumlist=2

veccuman83: Toi sun vekkusil on kyllä oikein makea, täytyy myöntää!!
:lol: :lol: "pari hatun nostoa"...
Erno
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
aksu von
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja aksu von »

jup
Henna83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Henna83 »

rausku72 kirjoitti:Tosa on muutama kuva autostani, harmivaan kun siinä ei ole kuvaa takapäästä, noh siellä vaan on tasoitettu takaluukun kansi... : http://groups.msn.com/Opelit/shoebox.msnw?albumlist=2
Miks noi kuvat ei näy??? :roll: tai sivu ei edes aukea?? :-?
Ihme homma..
c-murder
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja c-murder »

Henna83 kirjoitti:
rausku72 kirjoitti:Tosa on muutama kuva autostani, harmivaan kun siinä ei ole kuvaa takapäästä, noh siellä vaan on tasoitettu takaluukun kansi... : http://groups.msn.com/Opelit/shoebox.msnw?albumlist=2
Ihme homma..
Hyvinhän ne näkyy :roll:
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
TobyR
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja TobyR »

veccuman83 kirjoitti:
Kuva
Toi uran siloitus on hyvä idea :o
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

Henna83 kirjoitti:
Ihme homma..
aukeaa kyllä mutta minulle tulee seuraavanlainen varoitus

uhka: http netscape cookie monster
tunkeutuja: groups.msn.com(65.54.134.158)
pla pla plå
c-murder
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja c-murder »

Ei mulla mitää varotuksii tuu.
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Vastaa Viestiin