kaikki ei ole mijonäärejädatzka kirjoitti:
Ihan siisti peli, mutta itse jäin odottamaan vähän muutakin kuin korisarja ja maalaus
Vectra A 2.0i TIC vm.-89"HR-83"
no eipä siihen kummosia rahoja edes tarvita, käsityö kunniaanjorka kirjoitti:kaikki ei ole mijonäärejädatzka kirjoitti:
Ihan siisti peli, mutta itse jäin odottamaan vähän muutakin kuin korisarja ja maalaustoivottavasti datzka tekee sitte sellaisen massasta erottuvan men
in.
-
veccuman83
- 'Senator'

Anna rahaa nii tehäändatzka kirjoitti:ihan siisti pelihän tosta tulee. Loppupeleistä taas ei kuitenkaan juuri eroa massasta, muutakun värillään. Kerta näinkin paljon puretaan/sijotetaan rahaa niin itse ainakin muokkaisin itse koria enemmän, tarkoitan nyt pullistuksia kaariin ym, eikä vaan perus puskurit/helmat/luomet/skooppi tjsp. jota näkeekin jo ihan joka tuunatussa.
Ihan siisti peli, mutta itse jäin odottamaan vähän muutakin kuin korisarja ja maalaus
Ei oo halpaa toi maalarintyökään
-
veccuman83
- 'Senator'

-
veccuman83
- 'Senator'

Eipä toi callukaan erotu massastadatzka kirjoitti:no eipä siihen kummosia rahoja edes tarvita, käsityö kunniaanjorka kirjoitti:kaikki ei ole mijonäärejädatzka kirjoitti:
Ihan siisti peli, mutta itse jäin odottamaan vähän muutakin kuin korisarja ja maalaustoivottavasti datzka tekee sitte sellaisen massasta erottuvan men
in.
Ja jos ja kun joskus sorrun jotain autoa väsäämään niin tarkoitus olisi ;I
eipä juu, enkä kyseistä autoa enään omistakkaan, joten vaikea siitä herneet on vetääkkään. Ja edelleen ei käsityö mitään maksa.veccuman83 kirjoitti:Eipä toi callukaan erotu massastadatzka kirjoitti:no eipä siihen kummosia rahoja edes tarvita, käsityö kunniaanjorka kirjoitti:kaikki ei ole mijonäärejädatzka kirjoitti:
in.
(Ei herneitä)
-
veccuman83
- 'Senator'

No eihän näitädatzka kirjoitti:eipä juu, enkä kyseistä autoa enään omistakkaan, joten vaikea siitä herneet on vetääkkään. Ja edelleen ei käsityö mitään maksa.veccuman83 kirjoitti:Eipä toi callukaan erotu massastadatzka kirjoitti:no eipä siihen kummosia rahoja edes tarvita, käsityö kunniaanjorka kirjoitti:kaikki ei ole mijonäärejädatzka kirjoitti:
in.
(Ei herneitä)
-
veccuman83
- 'Senator'

Mulla meni 1,4 litraa mustalle pohjalleveccuman83 kirjoitti:Niinpä.TobyR kirjoitti:Melko paljonveccuman83 kirjoitti: 2litraa koriin ja 3:s litra puskureihin & spoikkaan.?
Missä on ns. floppivärin ja kameleontin hintaero toi sun paketin ovh on
noin 1200-1300e ja kameleontti paketti n.750e
sis.1l Kameleonttia, 0.5-1l,binderiä, 2l mustaa,4l ohenne 3l lakkaa ja 1.5l kovetetta.
tällä maalaa normaali
ps.
mistäkö tiesin no oon yrittäjä automaali alalla
varmaan aika marginaalinen osuus verrattaessa tän projektin hintaan, maalit/vanteet jne. vissii maksanu parisen taalaa tässä joten eipä ne tunnu juuri missään tässä projektissajorka kirjoitti:entäs ne rakennusaineet joita sitte niillä käsillä leivotaan?datzka kirjoitti: Ja edelleen ei käsityö mitään maksa.
Vähän eri asia jos ruvetaan johkin d-kadettiin vetämään miranol pintaan ja 14" peltivanteet alle, kun mipa/kromivanteet