Mulla tulee samoja väristyksiä kun alan ajattelemaan että mitä tällä kertaa laittas kadettiin; onko kadett tosiaan niin vanha...? Aina kumminkin tulen siihen tulokseen, että toi mulla on ja pysyy. Se on helmi ja rakastan sitä!
gsi astran etupuskuri ei ainakaan mene heittämällä kadettiin, kiinnikkeen sivuilla ovat aivan erinlaiset ja taitaa olla muutaman sentin liian leveäkin, mutta kyllä sen saa siihen ängettyä kun vähän "säätää".
Oma kohtainen kokemus asiasta... tossa päivänä eräänä kaverin kans hoksattiin tallin nurkassa on yli määräinen astran puskuri ja pihalla kadetti josta puskuri rikki. ja sovitettiin ja hyvin istuu. mitä nyt vähän etu kulmista pullistaa mutta pienellä laitolla tosi hyvän näköinen. ja tiedän kadetin missä on pienellä työllä gessi astran puskuri ja ihan täällä kotimaan kamaralla.
Ei oo mut kun tossa joulun alla oon menossa kotona päin käymään ja jos auto on vielä tallessa niin koitan saada kuvia... ongelmana auton omistaja jossain euroopassa´...
On 2002-12-09 13:21, MJK wrote:
Oma kohtainen kokemus asiasta... tossa päivänä eräänä kaverin kans hoksattiin tallin nurkassa on yli määräinen astran puskuri ja pihalla kadetti josta puskuri rikki. ja sovitettiin ja hyvin istuu. mitä nyt vähän etu kulmista pullistaa mutta pienellä laitolla tosi hyvän näköinen. ja tiedän kadetin missä on pienellä työllä gessi astran puskuri ja ihan täällä kotimaan kamaralla.
Ompas tutun kuulosta... "MJK-maalia jälkeen kitin"