kumpi astra?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
vectra-a tuning
'Kapitän'
'Kapitän'

kumpi astra?

Viesti Kirjoittaja vectra-a tuning »

juups elikkä viikon päästä varmaan toi vectra lähtee ja tilalle suurella todennäköisyydellä g-astra... oon harkinnu kahta eri konevaihtoehtoo. 1.8-sport vaiko sitten 2.2-litranen mylly...kumpikohan ois järkevämpi(ja kestävämpi) vaihtoehto, jos kulutusta ei lasketa...
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

eikös 2.2 oo peräti ketju jakopäässä no se ehkä tekee hieman sen kestävämmäksi :wink:
vectra-a tuning
'Kapitän'
'Kapitän'

onko se 2.2 ketjukone tosiaan?
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Kyllä se 2,2 Vectran ja Astran kone on varustettu jakopäänketjulla.
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

kyllähän se on jakoketjulla mutta kyllä se jakohihna on helpompi vaihtaa 60tkm välein mitä jakoketju... eikö niissä 2.2 ole ollut pirusti ongelmia ton jakoketjun kanssa?
leevi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja leevi »

Kaverin kanssa oli juuri puhetta kyseisestä asiasta, ni tosiaan -00 ja -01 on ollut ongelmia ton ketjun kanssa.... Tupanneet viimeistään 100 tkm katkeamaan!! Kannattaa kysäistä myyjältä asiasta et onko vaihdettu tohon 2.2?? Muuten itseäni ainaki miellyttäis enemmän toi 2.2 koneella oleva!
Nikkis
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Nikkis »

Itellä toi 1.8 sport caravan niin kyllä siinä toi 1.8 on minimi. Eipä ole pahaa saanaa sanottavana tosin mielenkiinto tohon 2.2 herännyt. Aika vähän täällä itä-suomessa kaupan tolla koneella. Kulutus melko alhainen tolla 1.8 ainakin maantiellä mutta saa näköjään kulumaankin jos haluaa.

Paljon puhuttu öljyn kulutuksesta mutta ei mulla ainakaan ole mennyt. Vuosimalli -99.

Uskosin kuitenkin et tolla ketjukoneella olisi vähän huolettomampi ajella kun hihnalla varustetulla, mene ja tiedä.
Zeta03
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: kumpi astra?

Viesti Kirjoittaja Zeta03 »

vectra-a tuning kirjoitti:juups elikkä viikon päästä varmaan toi vectra lähtee ja tilalle suurella todennäköisyydellä g-astra... oon harkinnu kahta eri konevaihtoehtoo. 1.8-sport vaiko sitten 2.2-litranen mylly...kumpikohan ois järkevämpi(ja kestävämpi) vaihtoehto, jos kulutusta ei lasketa...
Mihis oot unohtanut 2.0 -sportin? :)

Kuukausi ja pari tuhatta kilsaa omalla takana, enkä ole vielä katunut... Ja hyvä niin koska ensimmäinen Obelix mulla alla eikä olisi kiva että se jäisi viimeiseksi... :)
Astrakki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astrakki »

Kuukausi ja pari tuhatta kilsaa omalla takana, enkä ole vielä katunut... Ja hyvä niin koska ensimmäinen Obelix mulla alla eikä olisi kiva että se jäisi viimeiseksi... :)
Samaa ihmettelin minäkin. Mitä vikaa on 2-litraisessa?
2.0 (bensakone) Sporttifarkku on mulla ja 10 tuhatta huoletonta kilsaa takana ja ihan mukavasti kulkeekin (vaikka ei tietenkään koskaan tarpeeksi... :wink: ).
---
Zeta03
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Zeta03 »

Astrakki kirjoitti:

Samaa ihmettelin minäkin. Mitä vikaa on 2-litraisessa?
2.0 (bensakone) Sporttifarkku on mulla ja 10 tuhatta huoletonta kilsaa takana ja ihan mukavasti kulkeekin (vaikka ei tietenkään koskaan tarpeeksi... :wink: ).
No ei voi raketiksi kutsua, vaikka itsella on pieni HB! Maantiellä normaaliohitukset vielä menee ihan ookoo, en kyllä tätä 2-litraista pienempikoneista Opelia edes harkitsisi...
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

Mullakin on 2,0 l (vm. -00) Astra ja voin lämpimästi suositella moisen ostamista. Ainoa miinus on kulutus kaupunkiajossa (karmeita lukemia kakslitraiselle). Matka-autona mukava, sillä ohitukset on helppoja. Muutenkin Astraa on mukava ajaa...

Minkäikäistä ja paljonko ajettua Astraa oot ajatellut?
vectra-a tuning
'Kapitän'
'Kapitän'

jepjep...elikkä ihteekii kyllä innostas tuo 2.2-litranen vekotin hieman enemmän...ja auton ois tarkotus olla tämän vuosituhannen puolelta ja alle 100tkm ajettu...
Vastaa Viestiin