kumpi astra?
-
vectra-a tuning
- 'Kapitän'

kumpi astra?
juups elikkä viikon päästä varmaan toi vectra lähtee ja tilalle suurella todennäköisyydellä g-astra... oon harkinnu kahta eri konevaihtoehtoo. 1.8-sport vaiko sitten 2.2-litranen mylly...kumpikohan ois järkevämpi(ja kestävämpi) vaihtoehto, jos kulutusta ei lasketa...
-
vectra-a tuning
- 'Kapitän'

Itellä toi 1.8 sport caravan niin kyllä siinä toi 1.8 on minimi. Eipä ole pahaa saanaa sanottavana tosin mielenkiinto tohon 2.2 herännyt. Aika vähän täällä itä-suomessa kaupan tolla koneella. Kulutus melko alhainen tolla 1.8 ainakin maantiellä mutta saa näköjään kulumaankin jos haluaa.
Paljon puhuttu öljyn kulutuksesta mutta ei mulla ainakaan ole mennyt. Vuosimalli -99.
Uskosin kuitenkin et tolla ketjukoneella olisi vähän huolettomampi ajella kun hihnalla varustetulla, mene ja tiedä.
Paljon puhuttu öljyn kulutuksesta mutta ei mulla ainakaan ole mennyt. Vuosimalli -99.
Uskosin kuitenkin et tolla ketjukoneella olisi vähän huolettomampi ajella kun hihnalla varustetulla, mene ja tiedä.
Re: kumpi astra?
Mihis oot unohtanut 2.0 -sportin?vectra-a tuning kirjoitti:juups elikkä viikon päästä varmaan toi vectra lähtee ja tilalle suurella todennäköisyydellä g-astra... oon harkinnu kahta eri konevaihtoehtoo. 1.8-sport vaiko sitten 2.2-litranen mylly...kumpikohan ois järkevämpi(ja kestävämpi) vaihtoehto, jos kulutusta ei lasketa...
Kuukausi ja pari tuhatta kilsaa omalla takana, enkä ole vielä katunut... Ja hyvä niin koska ensimmäinen Obelix mulla alla eikä olisi kiva että se jäisi viimeiseksi...
Samaa ihmettelin minäkin. Mitä vikaa on 2-litraisessa?Mihis oot unohtanut 2.0 -sportin?
Kuukausi ja pari tuhatta kilsaa omalla takana, enkä ole vielä katunut... Ja hyvä niin koska ensimmäinen Obelix mulla alla eikä olisi kiva että se jäisi viimeiseksi...
2.0 (bensakone) Sporttifarkku on mulla ja 10 tuhatta huoletonta kilsaa takana ja ihan mukavasti kulkeekin (vaikka ei tietenkään koskaan tarpeeksi...
---
No ei voi raketiksi kutsua, vaikka itsella on pieni HB! Maantiellä normaaliohitukset vielä menee ihan ookoo, en kyllä tätä 2-litraista pienempikoneista Opelia edes harkitsisi...Astrakki kirjoitti:Samaa ihmettelin minäkin. Mitä vikaa on 2-litraisessa?Mihis oot unohtanut 2.0 -sportin?
2.0 (bensakone) Sporttifarkku on mulla ja 10 tuhatta huoletonta kilsaa takana ja ihan mukavasti kulkeekin (vaikka ei tietenkään koskaan tarpeeksi...).
-
Opel Astra
- 'Senator'

-
vectra-a tuning
- 'Kapitän'