Aurinkovarjo vs. Opel
-
Opel_Power
- 'Agila'
Päivää...
Oleks Mynämäestä ?
Kun olet kerran ollut alan hommissa joskus niin eikö käynyt mielessä fiksata ja kiillottaa auto itse ja ottaa pitsan paistajalta rahat käteen?ekto kirjoitti:Ite olin nuorempana (15V) duunissa eräässä auton meikkausfirmassa, ja punaset autot oli sellaisia, joissa sen eron näki kaikista selvimmin. Se väri on jotain eri ainetta ja se haalistuu ajan myötä. Myllyttämällä siitä saa todella hienon...
.
Eipä se suostunut antamaan rahaa käteen, vaan halus myllyttää sen siellä kaverillaan. Nyt kun pintaa kattoo aurinkoa vasten, niin on se parempi mitä ennen, mutta aika veikeet hologrammit näkyy. Vien auton myllytettäväksi sinne, missä olin ennen töissä, kun tiedän että sen saa siellä kuntoon. Omakustanteiseksi tämä menee, mutta ei viitsi enää ruveta hieroon sen pitza äijän kaa, että ei mee toi maalipinta huonommaksi...
Tässä muutama kuva....
Huomaa, että uuden pinnat kuvat on otettu huomattavasti kovemmassa auringon paisteessa...
Vanha:

Uusi:

Vanha 100 kroppi 7mp:

Uusi 100 kroppi 7mp:

Eli noi pyörteet on lähteny melkein kokonaan, kuuluis lähteä kaikki.
Sitten tilalle on tullu niitä hologrammeja, jotka ikävä kyllä ei näy näissä kuvissa.
Tässä muutama kuva....
Huomaa, että uuden pinnat kuvat on otettu huomattavasti kovemmassa auringon paisteessa...
Vanha:

Uusi:

Vanha 100 kroppi 7mp:

Uusi 100 kroppi 7mp:

Eli noi pyörteet on lähteny melkein kokonaan, kuuluis lähteä kaikki.
Sitten tilalle on tullu niitä hologrammeja, jotka ikävä kyllä ei näy näissä kuvissa.