Aurinkovarjo vs. Opel

Keskustelua Opeleista
Opel_Power
'Agila'

Päivää...

Viesti Kirjoittaja Opel_Power »

Oleks Mynämäestä ?
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

en...

Kuva
Vincent
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vincent »

Pitäsköhän laittaa uusi topikki Myllytys-linkeille. Olisko vinkkejä luotettaville ja edukkaille myllytyspaikoille hki-vantaa seudulla?
Opel Astra 1.7 dti 2000, Opel Vectra 2.0 dti 1998
Opel Vectra 2.2 DTi 2001 Caravan Sport OPC
Skoda Fabia 1.9 tdi vRS, Seat Leon 2.0 tdi FR
Dallabee
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Dallabee »

ekto kirjoitti:Ite olin nuorempana (15V) duunissa eräässä auton meikkausfirmassa, ja punaset autot oli sellaisia, joissa sen eron näki kaikista selvimmin. Se väri on jotain eri ainetta ja se haalistuu ajan myötä. Myllyttämällä siitä saa todella hienon...

.
Kun olet kerran ollut alan hommissa joskus niin eikö käynyt mielessä fiksata ja kiillottaa auto itse ja ottaa pitsan paistajalta rahat käteen?
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Eipä se suostunut antamaan rahaa käteen, vaan halus myllyttää sen siellä kaverillaan. Nyt kun pintaa kattoo aurinkoa vasten, niin on se parempi mitä ennen, mutta aika veikeet hologrammit näkyy. Vien auton myllytettäväksi sinne, missä olin ennen töissä, kun tiedän että sen saa siellä kuntoon. Omakustanteiseksi tämä menee, mutta ei viitsi enää ruveta hieroon sen pitza äijän kaa, että ei mee toi maalipinta huonommaksi...

Tässä muutama kuva....
Huomaa, että uuden pinnat kuvat on otettu huomattavasti kovemmassa auringon paisteessa...

Vanha:
Kuva

Uusi:
Kuva

Vanha 100 kroppi 7mp:
Kuva

Uusi 100 kroppi 7mp:
Kuva

Eli noi pyörteet on lähteny melkein kokonaan, kuuluis lähteä kaikki.
Sitten tilalle on tullu niitä hologrammeja, jotka ikävä kyllä ei näy näissä kuvissa.
Vastaa Viestiin