Jaa-a.. Mökille olen varmaan menossa... Tiiä sit kuinka moni muu.....
Ja onkos täällä nyt sitten sinne Porvooseen lähtijöitä? Unique oli ainakin jossain vaiheessa sitä mieltä että lähtisi...
Juheksi kirjoitti:Jaa-a.. Mökille olen varmaan menossa... Tiiä sit kuinka moni muu.....
Ja onkos täällä nyt sitten sinne Porvooseen lähtijöitä? Unique oli ainakin jossain vaiheessa sitä mieltä että lähtisi...
jaa niin porvooseen..heikolta näyttää tuo rahatilanne..kotiin siis varmaan joutuu jäämään..
ja mökille lähöstä sen verran..jos sinne tein mökille tolla vectralla pääsee ni sit ei oo jussin vietosta epäilystä
Ok...
Kyl sinne möksälle teittin autolla pääsee. Heikkatietä on jonkin verran, mut kuhan ei laske miljuunaa meneen niin kyl se kasassa pysyy. Ei siis ole pahoja patteja ja kärrypolkua.
Juheksi kirjoitti:Ok...
Kyl sinne möksälle teittin autolla pääsee. Heikkatietä on jonkin verran, mut kuhan ei laske miljuunaa meneen niin kyl se kasassa pysyy. Ei siis ole pahoja patteja ja kärrypolkua.
onneks olkoon, näyttäs tuolla jyväskylässä olevan enemmä opel harrastajia kuin ford harrastajia..
sinne jyväskylään pitäs kuun lopussa muuttaa ni oon ford foorumeilla kyselly jyväskylästä mutta aika niukasti on tullu vastauksia..
m_pajula kirjoitti:onneks olkoon, näyttäs tuolla jyväskylässä olevan enemmä opel harrastajia kuin ford harrastajia..
sinne jyväskylään pitäs kuun lopussa muuttaa ni oon ford foorumeilla kyselly jyväskylästä mutta aika niukasti on tullu vastauksia..
toivottasin tervetulleeks..mutta ei täällä tarvita enää yhtään ovaalin paskaa..varo ettei joku yö pala..
ei vaan..vitsi vittuiluna ja sillai..tervetuloo vaan..
samaa rautaa nää kaikki on.. pääasia ettei kukaan oo näitä riisiviina päissään kasaillu..
onkos sillä suunnalla ketään kuka harrastas vähä vanhempaa kalustoa?
Juheksi kirjoitti:Jaa-a.. Mökille olen varmaan menossa... Tiiä sit kuinka moni muu.....
_O/
Kauheesti siis aivan KAUHEESTI shoossia mukaa
ehkä jotain vois grillatakii, toivotaan vaan että keli suosii.. viime jussina oli aikas buenos aires kelit
_O/
Kauheesti siis aivan KAUHEESTI shoossia mukaa
ehkä jotain vois grillatakii, toivotaan vaan että keli suosii.. viime jussina oli aikas buenos aires kelit
siis IHAN ÄLYTTÖMÄT MÄÄRÄT vai?
onkos meitä nyt sit muita lähössä kuin mie ja AR Racing (mein mamma siis, auton omistaja ) juheksi (totta kai ) ja miro.simounen..?