Kannattaisiko ostaa? (vectra b)

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
BarFly
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Kannattaisiko ostaa? (vectra b)

Viesti Kirjoittaja BarFly »

Omistan tällä hetkellä jo g astran mutta en vain millään pysty päättämään ostaisinko vectran kun tarjous tuntuu nii hyvältä että ei sitä pystyisi olla käyttämättä :o vaaranahan on että tässä joutuu kahden auton loukkuun mutta kertokaa nyt mielipiteenne asiasta...

Minulle tarjottiin vectraa vuosimallia 98, ajettu alle 50 tuhatta kilsaa! :o , 2 litranen kone ja automaatti laatikko, varusteita löytyy mm. ilmastointi, sähkölasit ym. ym. Ja se hinta olisi ~ 8 tonnia. Onhan tuo ostettava pois ettei käy harmittamaan jälkeenpäin vai?
Opel Vectra 2.0A -98 Aj. 43tkm ja myynnissä!
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

No hintaa ei voi millään ilveellä sanoa pahaksi, onhan auto varmasti käytännöllisesti katsoen kuin uusi. :)
150tkm ajetusta -98 1.8 GL:stä pyydettiin vielä yli kymppitonnia..
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Toi kuulostaa enemminkin eipäilyttävältä, kun 8T pyytävät autosta, jonka helposti vois myydä jollain 12T - 14T. Kato nyt tarkkaan, ettei siellä ole jotain vikoja. Vie vaikka autotohtorille tai jotain...
pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

Hinta on ainakin kohdallaan, jos on sitä mitä antaa ymmärtää eli vähän ajettu ja varusteltu. Tuollaisen hinta kuitenkin autoliikkeissä olisi n. 10-12te välillä halvimmillaan.
pollari
'Kadett'
'Kadett'

Vectra B

Viesti Kirjoittaja pollari »

-(z)- Morjens itselläni oli -96 B Vectra viis vuotta 100000km tuli ajettua ja ei ollu kyllä mitään vikoja muutakun kuluvia osia vaihto suosittelen kyllä itse tosi hyvä auto!! Itse vaidoin äskettäin G Astran Farmarin ei meinannu hennoa luopua vectrasta toimi niin hyvin!! 8)
Opel Vectra C GTS
Vastaa Viestiin