c ascona sammuu kesken ajon

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
wartsi
'Admiral'
'Admiral'

c ascona sammuu kesken ajon

Viesti Kirjoittaja wartsi »

mikä vika lie 1.8 ruiskussa kun kipinä häviää kesken ajon ja jäähtyessä n10-15 min lähtee taasen pelaamaan uusittu on "sytkäyksikkö" puolaa itse epäilen -(z)-
Jarppa80
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jarppa80 »

Sehän vois vaikka olla HAL-anturi joka on virranjakajan sisällä se mihin menee se sininen liitin :roll: . mulla oli joskus itellä suurinpiirtein sellainen vika ja sillon oli se anturi hajalla.
Vectra gts 2004 turbo sport
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Oiskohan besanpumpun rele kuolemassa? Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikait se sytytä jos bensapumpun rele ei anna signaalia besan syötöstä. Eli jos bensapumpun rele ei toimi, ei toimi myöskään pumppu jonka seurauksena ei anna kipinää kun se huomaa ettei bensaa tule.

Toinen on juuri sytysmoduuli tai sitten induktio kela virranjakajan sisällä. Iduktio kelan voi mitata mittarilla. Siinä on kaksi napaa ja niiden välissä virta kulkee tai ei. Jos ei niin on sökö.
kotkamoj
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kotkamoj »

Undertaker kirjoitti:Oiskohan besanpumpun rele kuolemassa? Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikait se sytytä jos bensapumpun rele ei anna signaalia besan syötöstä. Eli jos bensapumpun rele ei toimi, ei toimi myöskään pumppu jonka seurauksena ei anna kipinää kun se huomaa ettei bensaa tule.

Toinen on juuri sytysmoduuli tai sitten induktio kela virranjakajan sisällä. Iduktio kelan voi mitata mittarilla. Siinä on kaksi napaa ja niiden välissä virta kulkee tai ei. Jos ei niin on sökö.
osta puola a-mallin omega sama vika korjaantu puolan vaihdolla
kotkamoj
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kotkamoj »

Undertaker kirjoitti:Oiskohan besanpumpun rele kuolemassa? Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikait se sytytä jos bensapumpun rele ei anna signaalia besan syötöstä. Eli jos bensapumpun rele ei toimi, ei toimi myöskään pumppu jonka seurauksena ei anna kipinää kun se huomaa ettei bensaa tule.

osta puola a-mallin omega sama vika korjaantu puolan vaihdolla
Leppis
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Leppis »

Olen kuullut, että tuo virranjakajan HAL-anturi tosiaan voi alkaa temppuilemaan lämpimänä, kylmänä toimii ihan hyvin.
wartsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wartsi »

oli muuten hal anturi sökönä nyt pelaa :D
Vastaa Viestiin