Eurocruising 3.6.2005
Eurocruising 3.6.2005
Tällä kertaa ketään tulossa?
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Viimeksi mulla meni hermot kahden tunnin jonotuksessa vaikka oli etukäteen ilmoitettu rekisterinumerot ja maksettukin etukäteen... eli tuskin viitsin jonottaa tällä kertaa. Voisi lähteä vaikka stadiin pyörimään mieluummin tai jotain...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Pitäiskö sitä ajella vaikka jonnekkin stadiin parkkiin?? Ja moneltakohan??ata kirjoitti:Viimeksi mulla meni hermot kahden tunnin jonotuksessa vaikka oli etukäteen ilmoitettu rekisterinumerot ja maksettukin etukäteen... eli tuskin viitsin jonottaa tällä kertaa. Voisi lähteä vaikka stadiin pyörimään mieluummin tai jotain...
Mäntymäen kentän parkkis (Olympiastadionin ja Oopperatalon välissä) tai Hernesaari voisi olla ihan hyviä paikkoja ainakin. Kauppatorilla on aina hienoja jenkkiautoja, niitäkin voisi käydä vaihtelun vuoksi katsomassa jossain vaiheessa vaikkei sinne Opelilla ajaisi, jättäisi johonkin sivummalle.Naskali kirjoitti:Pitäiskö sitä ajella vaikka jonnekkin stadiin parkkiin?? Ja moneltakohan??ata kirjoitti:Viimeksi mulla meni hermot kahden tunnin jonotuksessa vaikka oli etukäteen ilmoitettu rekisterinumerot ja maksettukin etukäteen... eli tuskin viitsin jonottaa tällä kertaa. Voisi lähteä vaikka stadiin pyörimään mieluummin tai jotain...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Eli siis ravintola Oopperan parkkipaikalla, mutta monenkohan aikaan sinne olis porukkaa tulossa klo.22?? vai jo aikasemmin?ata kirjoitti:Mäntymäen kentän parkkis (Olympiastadionin ja Oopperatalon välissä) tai Hernesaari voisi olla ihan hyviä paikkoja ainakin. Kauppatorilla on aina hienoja jenkkiautoja, niitäkin voisi käydä vaihtelun vuoksi katsomassa jossain vaiheessa vaikkei sinne Opelilla ajaisi, jättäisi johonkin sivummalle.Naskali kirjoitti:Pitäiskö sitä ajella vaikka jonnekkin stadiin parkkiin?? Ja moneltakohan??ata kirjoitti:Viimeksi mulla meni hermot kahden tunnin jonotuksessa vaikka oli etukäteen ilmoitettu rekisterinumerot ja maksettukin etukäteen... eli tuskin viitsin jonottaa tällä kertaa. Voisi lähteä vaikka stadiin pyörimään mieluummin tai jotain...
Naskalin kanssa oltiin siellä Mäntymäen kentällä, mutta muita ei siellä näkynyt, vaikka yritin puhelimellakin pyytää... Hakuninmaalla en käynyt ollenkaan. Piti käydä vielä syömässä rokkimäkillä ja heittää Kaivarin/Hernesaaren lenkki lopuksi ennen nukkumaan menoa... hienoja jenkkejä oli kyllä paljon liikkeellä keskustassa.
Mitenkään ketään puolustelematta ekoissa kruiseissa töissä olleet "järkkärit" olivat duunissa ensimmäistä kertaa ja ilmeisesti pikkasen homma oli karannut käsistä?
3.6 kävin kääntymässä ja en ainakaan kuullut mitään marinaa tälläkertaa järjestelyihin liittyen.Tosin olin paikalla vasta klo.21:30.
3.6 kävin kääntymässä ja en ainakaan kuullut mitään marinaa tälläkertaa järjestelyihin liittyen.Tosin olin paikalla vasta klo.21:30.
Leon FR 20vt