Aivan uskomattoman hienoja uusia OPELeita!
Löytyy täältä!
...jos joku vielä mm. sanoo että C vecusta ei oo mihkää, niin mä kuolen ihan salettiin (ne ominaisuudet yhdistettynä tollaseen ulkonäköön...)
...jos joku vielä mm. sanoo että C vecusta ei oo mihkää, niin mä kuolen ihan salettiin (ne ominaisuudet yhdistettynä tollaseen ulkonäköön...)

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Täytyy kyllä sanoa että muuttui käsitys C-vecusta... positiiviseen suuntaan!
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE
Juuri tuota viestissäni tarkoitin =)On 2002-12-04 16:18, salex wrote:
Tuota C Vectran konepeltiä pitäisi jatkaa reilusti ajovalojen päälle!
Korkeat valot pilaavat mun mielestä uuden veccun etumaskin. Samanlainen "matala" valoumpio mikä oli b-veccussa tai sitten sellainen mitä Fiatin Brava, Bravo yms. malleissa on niin näyttäisi varmaan hyvältä. Jotain tällaista "muotoilun yhdistämistä" varmaan tapahtuu jos GM hankkii suuremman kakun FIAT:sta. Saattaa tietty olla että tuo uusi umpio on parempi valoteholtaan mutta silti...
<font size=-1>[ This Message was edited by: nikikari on 2002-12-05 13:59 ]</font>
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Ne on noi muotuilu jutut sellaisia,että muutaman vuoden päästä saatetaan naureskella
nyt näille nykyisille konservatiivisesti muotoiluille autoille. Elikäs kehua ja ihastella tätä nykyistä uuttaa Vectraa. Koska totuushan on se että GM ja Ford ovat aikapitkälti näyttäneet viimeisen 20 vuoden sisällä mihin päin autojen muotoilu menee.
ps.Tämä oli tarkoituksella provosoiva...... poijat maailma menee eteenpäin !!!!!
nyt näille nykyisille konservatiivisesti muotoiluille autoille. Elikäs kehua ja ihastella tätä nykyistä uuttaa Vectraa. Koska totuushan on se että GM ja Ford ovat aikapitkälti näyttäneet viimeisen 20 vuoden sisällä mihin päin autojen muotoilu menee.
ps.Tämä oli tarkoituksella provosoiva...... poijat maailma menee eteenpäin !!!!!