Töissä ois perjantaina saunailta niin skippasin sen ton kaljan juonnin takia...osaksi
Kemi-Tornion(ym lähistö) oopelit?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Undertaker kirjoitti:Eikös se ollu vähä puhe, että perjantaina otettas kalajoo. Vaan voihan sen kahvin juonnin muutta kaljan juonniks?
Töissä ois perjantaina saunailta niin skippasin sen ton kaljan juonnin takia...osaksi
Juurikin näin
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Nyt on autot taas huollettu. Punaseen vaihdoin jakopäänhihnan ja keltasen vein Mäkiselle kytkinremonttiin. Tulee Luk:in kytkin jonka pitäs olla laatumerkki. Täytyy vaan toivoa että tossa ois se luukku systeemi ettei tartte vaihdelaatikkoa irrottaa. Jos onse luukku niin arvio oli 1h jos ei ole luukkua niin arvio 3h.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Ilmanmuuta. Mutta kun sinne armeijaan piti lähteä heinäkuussa. Jos ne on ennen sinne lähtöä. Niin kyllä minä voin tulla.
Minä olisin ajanu sulle perään. Jos oisit viittonu että :tuletule tänne.:
Ja siks toisekseen sinä ajoit laittomasti SUOJATIETÄ pitkin. Kun minä sensiaan KIERSIN tietäpitkin. Enkä minä sieltä risteyksestä alunperin lähteny sulle perään, vaan ruuhkan välttämiseksi. (kello kun oli 15.30 aika just) Eli tuskin oisin ees nähny vaikka oisitki viittonu autossasi. Korkeintaan oisin aatellu että mikähän hätä tuolla on kun viittoo tuolla autossa. Kärpäsiä, kärpäsiä.
Edit:
Tollasen Bongasin tuolta Mil.fi sivuilta.
Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 11.07.2005 on enää 31 aamua.
Minä olisin ajanu sulle perään. Jos oisit viittonu että :tuletule tänne.:
Ja siks toisekseen sinä ajoit laittomasti SUOJATIETÄ pitkin. Kun minä sensiaan KIERSIN tietäpitkin. Enkä minä sieltä risteyksestä alunperin lähteny sulle perään, vaan ruuhkan välttämiseksi. (kello kun oli 15.30 aika just) Eli tuskin oisin ees nähny vaikka oisitki viittonu autossasi. Korkeintaan oisin aatellu että mikähän hätä tuolla on kun viittoo tuolla autossa. Kärpäsiä, kärpäsiä.
Edit:
Tollasen Bongasin tuolta Mil.fi sivuilta.
Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 11.07.2005 on enää 31 aamua.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
- Undertaker