Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
oliko takapään tukena sellanen "verkko" siinä cityssä? ja siinähän oli ison akselin korvat? common??? levikkeetkin oli kuulema aika hassusti tehty... hätäseen rakennettu.
Opel 60's & 70's porinapadassa oli juuri juttua siitä kadetista. Ja Sutiin sivuilta kannattaa tsekata se MatalaManta juttu sieltä missä on niitä lehtijuttuja. Siinä nimittäin on pieni juttu juuri siitä kadetista otsikolla "Suomen nopein savusauna" Auto oli jutun mukaan rakennettu 1,5 viikossa, että ei ihme jos on tullu hitsauksissa kiire!
Jos mä sen ostaisin niin panisin sen ihan atomeiksi ja tekisin sen takapää kokonaan uudestaan. Takalattiassa on iso aukko jotta oli saatu helvetillinen pakoputki mahtumaan auton alle. Se itse tehty apurunko takana oli kyllä sellanen kokoelma että!!! Ei se maalipinta mikään priima ollut kun haverisellahan oli siinä aikanaan lasikuitu luukut kiinni jolloin se on ilmeisesti maalattu uudelleen, Levikkeet on siinä irti joten kyllä se pitää maalata mun mielestä. Mutta käykää kattomassa sitä. Kalleinta siinä autossa on sen rekisteriote ja tekniikka, sille korille ei juuri voi arvoa laskea. Mutta mielestä melkein tekisin kokonaan uuden yksilön käyttämällä chevetteä vertailuautona jos kutos c-kadettia haikailisin!!
Se citykadetti jo on "varman" tiedon mukaan sulatettu, niin ei pidä paikkaansa. Kyseinen auto sattuu olemaan ehjä ja makaa hallissani. Perän hitsaukset eivät ole kyllä luokkahitsarin tekemiä mutta on kestäny yli 300hv lukkoperän ja 12" leveet renkaat et kyll ne ehkä kestää vielä edelleenkin.