Mittarin valot ja taustat Kadett E?
Sellasta kyselisin kun mittarin valoista toinen on pimennyt niin miten voi vaihtaa eli koje laudan purkaminen on vissiin edessä mutta onko vaikea homma? ja sitten jos vaihtas noi mittarin taustat valkosiks niin miten ne? Tulostus normaalille paperille? kiinnitys liimalla tai jollain? Noihin kysymyksiin jos saisin vastaukset olisin todella kiitollinen.
Ite mittarin valoja en oo vaihtanu, mutta mittaristo lähtee kuitenki aika helposti irti.
Mittariston ympärillä oleva muovikehys pois. Kaks ruuvia mittaristosta katottuna ylhäällä ja kaks ruuvia ratin kummallakin puolella. Siinä kehyksessä on kiinni valokatkaisijat ym. niiden johdot irti ja kehys rattia sopivasti käännellen irti.
Ratin edessä oleva muovilippa irti. muistaakseni kahdella ruuvilla ratin kummaltakin puolelta.
Itse mittaristo on kiinni yhdellä ruuvilla yläreunasta. Se irti ja johdot ja nopeusmittarin vaijeri pois ni siinä on mittaristo kädessä.
Mittariston ympärillä oleva muovikehys pois. Kaks ruuvia mittaristosta katottuna ylhäällä ja kaks ruuvia ratin kummallakin puolella. Siinä kehyksessä on kiinni valokatkaisijat ym. niiden johdot irti ja kehys rattia sopivasti käännellen irti.
Ratin edessä oleva muovilippa irti. muistaakseni kahdella ruuvilla ratin kummaltakin puolelta.
Itse mittaristo on kiinni yhdellä ruuvilla yläreunasta. Se irti ja johdot ja nopeusmittarin vaijeri pois ni siinä on mittaristo kädessä.
Mittaritausta ongelmaan tässä sulle vastaus: Älä ainakaan tee itse, minä tein, enkä onnistunut.
http://www.autovaruste.net/sisusta/mittaristo.htm
tuolta
ei paha
Itselläni on muuten hyvät, mutta, matkamittarin reikien tekeminen osoittautui erittäin vaikeaksi, ellei mahdottomaksi. Mattopuukolla niistä sai ihan ok, mutta kumminkin. Vittumainen homma.
halvan digimittariston löytämistä odotellessa, mixu
http://www.autovaruste.net/sisusta/mittaristo.htm
tuolta
ei paha
Itselläni on muuten hyvät, mutta, matkamittarin reikien tekeminen osoittautui erittäin vaikeaksi, ellei mahdottomaksi. Mattopuukolla niistä sai ihan ok, mutta kumminkin. Vittumainen homma.
halvan digimittariston löytämistä odotellessa, mixu
hmm... enpä tiä 86:sesta... Älä jätä niitä vanhoja sinne taa, koska ne alkuperäiset numerot paistaa läpi siihen paperille. Toisekseen, kannattaa käyttää vaikkapa semmosta valokuvapaperi -laatua. fiksumman näköinen. Itellä meni oman 'peukalokeskelläkämmentä' hässäköinnin ansiosta pieleen se valokuvapaperin kanssa, joten nyt mulla on hieman paksumpaa kartonkia. hyvä sekin.