Turku Rallisprint
Turku Rallisprint
Tänään Turun Sanomissa oli ilmoitus Turku Rallisprintistä 24.5. klo.18 ja ilmoituksessa luki että Kilpailussa on tauko-ohjelmana
mm.Korttelinkiertäjät moottoripyörillä,Drifting-näytös,Turun Seudun Mobilistit ja Opel Club Finland esittäytyy.
Onko tietoa paljonko clubilaisisa on tulossa paikalle tai ketkä kaikki ovat tulossa???
mm.Korttelinkiertäjät moottoripyörillä,Drifting-näytös,Turun Seudun Mobilistit ja Opel Club Finland esittäytyy.
Onko tietoa paljonko clubilaisisa on tulossa paikalle tai ketkä kaikki ovat tulossa???
- ROKKARI2004
- 'Admiral'

- ROKKARI2004
- 'Admiral'

Tampereelta hotrod messuilta, kun siellähän oli niitä tarrojen myyjiä niin maan pirusti eli valikoimaa oli. Esim yksi minkä meinasin ostaa broidille, kun sillä on tällähaavaa riesa alla oli tekstillä "pitää olla vajaamielinen että ajaa tällä autolla" Olis kuulemma tykännyt tarrastaj-ptuning kirjoitti:no olihan se ankeeta ajella liukas rata ja sitten minäkin olin omistanut sen punasen basconan vissiin 15min![]()
ps. mistä oot sen tarran hommannut omppuun?
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
Vähän OT:ta mukaan taidat olla Raision Tehtaalla töis tai ainakin sama auto näyttää päivisin olevan parkkiksella?!?!ROKKARI2004 kirjoitti:Tampereelta hotrod messuilta, kun siellähän oli niitä tarrojen myyjiä niin maan pirusti eli valikoimaa oli. Esim yksi minkä meinasin ostaa broidille, kun sillä on tällähaavaa riesa alla oli tekstillä "pitää olla vajaamielinen että ajaa tällä autolla" Olis kuulemma tykännyt tarrastaj-ptuning kirjoitti:no olihan se ankeeta ajella liukas rata ja sitten minäkin olin omistanut sen punasen basconan vissiin 15min![]()
Hyvinhän tuo sun Bcona liikkui ja saipahan heti tietää millainen isäntä nyt käskyttää
- ROKKARI2004
- 'Admiral'

Jep olin parin viikon komennuksella. Ensi viikolla olis tarkoitus lähteä Jyväskylään Valiolle noin 3 viikon keikalle. Eli reissumies kotipaikkana kuitenkin Laitila josta teen täsmähyökkäyksiä pitkin Suomen niemeä.T.J kirjoitti:Vähän OT:ta mukaan taidat olla Raision Tehtaalla töis tai ainakin sama auto näyttää päivisin olevan parkkiksella?!?!ROKKARI2004 kirjoitti:Tampereelta hotrod messuilta, kun siellähän oli niitä tarrojen myyjiä niin maan pirusti eli valikoimaa oli. Esim yksi minkä meinasin ostaa broidille, kun sillä on tällähaavaa riesa alla oli tekstillä "pitää olla vajaamielinen että ajaa tällä autolla" Olis kuulemma tykännyt tarrastaj-ptuning kirjoitti:no olihan se ankeeta ajella liukas rata ja sitten minäkin olin omistanut sen punasen basconan vissiin 15min![]()
Hyvinhän tuo sun Bcona liikkui ja saipahan heti tietää millainen isäntä nyt käskyttää
/\/\Powered by Biodiesel/\/\