miltäs kesän ekat tapahtumat vaikutti? olis ollu kyllä kiva lähteä itekkin mutta kun tuli mahdollisuus lähteä auto reissulle kyytiin niin se veti pidemmän korren. Milläs tekniikalla ollin farkku oikein on? tarttee tulla kattoon kun saa ajoluvan
Pitäskös tota miittipäivää siirtää kun on noita lakkiaisia tossa... Olisko aikaisempi viikonloppu mitä? Mä en ainakaan oo kesäkuun tokalla viikolla täällä...
AtB kirjoitti:Eikös ne oo tossa kesäkuun ekana viikonloppuna? Vai onko ne jo joskus muulloin?
E: Siis joo, ne on kesäkuun ekana viikonloppuna.. Eli miten olis miitti toukokuun vikana? Eli niin kuin viikon päästä?
siis niinku 28 pvä? mä en ainakaan pääse :lla vielä silloin (30 pvä saa lapun takas ) mut en kyllä pääse seuraavanakaan viikonloppuna kun silloin on muuta ohjelmaa eli eiköhän se 28 ole ihan sopiva
AtB kirjoitti:Eikös ne oo tossa kesäkuun ekana viikonloppuna? Vai onko ne jo joskus muulloin?
E: Siis joo, ne on kesäkuun ekana viikonloppuna.. Eli miten olis miitti toukokuun vikana? Eli niin kuin viikon päästä?
siis niinku 28 pvä? mä en ainakaan pääse :lla vielä silloin (30 pvä saa lapun takas ) mut en kyllä pääse seuraavanakaan viikonloppuna kun silloin on muuta ohjelmaa eli eiköhän se 28 ole ihan sopiva
No mut kyllä sä kyydin saat jos se siitä vaan on kiinni
Mitä mieltä muut on, oisko 28.5. miitille sopiva aika?
No mut kyllä sä kyydin saat jos se siitä vaan on kiinni
Mitä mieltä muut on, oisko 28.5. miitille sopiva aika?
kyllä sinne pyörällä tuun jos keli näyttää hyvältä,eilen kävin kaupungissa kauhee vastatuuli mennessä pe*se aika kipeenä kauheesta urheilu suorituksesta... kunto nousee kohisten
ei me minkään olla kadottu... kesä on vaan kiireistä aikaa
meille ei ainakaan sovi 28 päivä
mutta hyvinhän te olette ilman muakin selvinnyt
Anttihan vois kysellä kimppatilausta josko löytyis innokkaita...
Olbe kirjoitti:ei me minkään olla kadottu... kesä on vaan kiireistä aikaa
meille ei ainakaan sovi 28 päivä
mutta hyvinhän te olette ilman muakin selvinnyt
Anttihan vois kysellä kimppatilausta josko löytyis innokkaita...
T:Olli
nimen omaan,kiirettä pitää näin lomaa viettäessä joo kyllä mä ainakin tuun paikalle paitsi jos jotain mullistavaa esim. vesisade tulee eteen
Kiitti Tietty jos enemmän porukkaa pääsee esim. sunnuntaina paikalle niin sekin vois olla vaihtoehto? On kovin hiljasta kyllä hämpän suunnalla nähtävästi, onko kaikki lomilla?