Eiiii. Oopeli?
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

- Motocoyote
- 'Diplomat'

Tosiasiahan on että kyllä ooppelillakin on niitä tosi huonoja ja vikasia malleja, kuten on kaikilla muillakin merkeillä.
Yhtenä hyvänä esimerkkinä toimikoon vaikka audi A4/A6 tai VW Passat, kaikissa vikoja niin perkeleesti, ja sen tiiän siitä ku oon niitä vähän vajaan vuoden korjaillu merkkikorjaamolla.
Ja johan mua naurattaa ku volkkarin/audin/skodan/seatin omistajat haukkuu ooppelia kuinka se on niin huono...
Joudun korjaamaan -90 omegaani kuitenkin vuoden aikana vähemmän kuin passatin omistaja alle satatuhatta ajettua uutta "laatuautoaan", eikä mun ooppeli oo jättäny mua kertaakaan tienposkeen, tai no on kerran... sillon loppu Bensiini
Ja joka ainoa aamu on lähteny käyntiin, myös -35 asteen pakkasella, vaikka on ajettu konetta avaamatta yli 400 tuhatta.
Ruosteita olen korjaillut, ja sitä on ollut paljon, johtuen siitä että on etelän auto. Katsotaan mitä tahansa -90 etelän autoa, jota ei ole huolellisesti massattu uutena, niin ruostetta löytyy varmaan yhtä paljon ku ooppeleista.
Yhtenä hyvänä esimerkkinä toimikoon vaikka audi A4/A6 tai VW Passat, kaikissa vikoja niin perkeleesti, ja sen tiiän siitä ku oon niitä vähän vajaan vuoden korjaillu merkkikorjaamolla.
Ja johan mua naurattaa ku volkkarin/audin/skodan/seatin omistajat haukkuu ooppelia kuinka se on niin huono...
Ja joka ainoa aamu on lähteny käyntiin, myös -35 asteen pakkasella, vaikka on ajettu konetta avaamatta yli 400 tuhatta.
Ruosteita olen korjaillut, ja sitä on ollut paljon, johtuen siitä että on etelän auto. Katsotaan mitä tahansa -90 etelän autoa, jota ei ole huolellisesti massattu uutena, niin ruostetta löytyy varmaan yhtä paljon ku ooppeleista.
-
Meska
- 'Senator'

- Viesti:
Nojuu tähän väliin on pakko heittää tohon ruostekeskusteluun että itellä on ´92 Veccu ja sitä EI olla ikinä hitsattu, ikinä korjailtu ruosteiden takia, eikä siinä ole tälläkään hetkellä yhtään ruostetta. Autolla on ajettu ostohetkestä lähtien päivittäin. Olen mä nähnyt paljon ruosteisiakin
mutta kyllä ne ruosteettomanakin saa pidettyä jos vaan sille päälle tulee.
Ja se on muuten myynnissä... tulee palstalle kunhan saan vaan kuvia.
Ja se on muuten myynnissä... tulee palstalle kunhan saan vaan kuvia.
BMW M3 E92 Coupé
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

No joo, mutta eihän siinä "isot autot" -luokassa tainnut olla kuin 3-4 muuta merkkiä. Mersu, BMW, Audi siinä ainakin oli edustettuna, että olihan se Omega toki kovassa seurassakin.Pistoolisankari kirjoitti:niin ja sunnuntain vai maanantain hesarissa oli saksan adac todennut omegan epäluotettavimmaksi autoksi
Jäänyt kirjoittelu vähemmälle kun merkki vaihtui. "Omega B in memoriam".
- Undertaker
- 'Diplomat'

Tuossa on muuten vinha perä. Näinhän se homma menee!!!Megaman kirjoitti:Opel on vähän niinkuin Nokia.Niitä on myyty paljon ja silloin kun niitä on PALJON,on myös vikoja paljon...Esim. Nokia on tällähetkellä ylivoimainen markkinajohtaja ja samalla kaikkein paskin luuri käyttäjien mielestä. Mahdoton yhtälö...
-
FORD RACING
- 'Agila'
-
Savolainen
- 'Diplomat'

Ei ole itseasiassa valittamista Ompussa bemun jälkeen. Vähemmällä laitolla olen päässyt nyt. Luonnollisesti kuluvien osien huoltoja ei lasketa, vain nämä pakolliset roppaukset, joita ilman meno pysähtyisi, tai olisi ainakin huonompaa 
Btw: Tuli mieleen juttu, kun olin haastattelussa koulua varten. Siellä sitten kyseltiin ja tiedusteltiin kaikkea mitä osaan ja en osaa, kaikilta aloilta..
Siinä sitten kun kaikki oli jo käyty läpi, haastattatelija kysyi: "Tässä työssä pitää sitten nykyisin osata laittaa myös autoja, siis pikkuremontteja, kun määrärahat ovat mitä ovat kalustolle, onko kokemusta muusta kuin isoista koneista ja niiden huolloista?(Minulla on työtodistuksessa mainontoja noista maansiirtokoneiden huolloista, kun sellaisia ajelin monta vuotta opintojen ohessa.)
Vastasin:"Hei, minä ajan Opelilla...."
Hän sanoi: "Ok, kirjoitetaan; kokemusta myös isommista remonteista"
Btw: Tuli mieleen juttu, kun olin haastattelussa koulua varten. Siellä sitten kyseltiin ja tiedusteltiin kaikkea mitä osaan ja en osaa, kaikilta aloilta..
Siinä sitten kun kaikki oli jo käyty läpi, haastattatelija kysyi: "Tässä työssä pitää sitten nykyisin osata laittaa myös autoja, siis pikkuremontteja, kun määrärahat ovat mitä ovat kalustolle, onko kokemusta muusta kuin isoista koneista ja niiden huolloista?(Minulla on työtodistuksessa mainontoja noista maansiirtokoneiden huolloista, kun sellaisia ajelin monta vuotta opintojen ohessa.)
Vastasin:"Hei, minä ajan Opelilla...."
Hän sanoi: "Ok, kirjoitetaan; kokemusta myös isommista remonteista"
Ladat on niitä autoja!
http://www.kuikkaracing.net/inc/autois_opel.html
http://www.kuikkaracing.net/inc/autois_opel.html
Taitaa joku olla kateellinen,kun pitää oikeen tänne kirjautua trollailemaanm.k kirjoitti:Eläpä taunuskuski ala...FORD RACING kirjoitti:paska mikä paskavikoja vikojen jälkeen
![]()
opel: Osiksihan Peli Epäilemättä Leviää
opel: Olisiko Parempi Etsiä Laatua
Jos ooppeli on kerran niin paska,niin mitä täällä sitten haaveilet
-
FORD RACING
- 'Agila'
-
FORD RACING
- 'Agila'