Katsoppa oman viestisi yläpuolelle.mikozu kirjoitti:mistä ostit
Astra F Caravan 2.0 (Uusia kuvia 26.6.2006)
On niitä cromejaki myynnissä. Ei muuta kuin liikkeeseen ja kysymään. Tai soittele tonne LapLand Motor Tuningiin, www.lmt.fi
Q5 Quattro
Joko olet putkea ryhtynyt tekemään. Itsellä olisi viikonloppuna tarkoitus koittaa saada jotain aikaiseksi.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 5d3#485117
Perjantaina pitäs tulla putken osat, mutta menee rakennus hommien alottaminen parin viikonpäähän.Juken kirjoitti:Joko olet putkea ryhtynyt tekemään. Itsellä olisi viikonloppuna tarkoitus koittaa saada jotain aikaiseksi.
Ittele tulee Marteliuksen putkisto, läpivirtaavilla vaimentimilla.
Meinasitko laittaa korvausputken katin tilalle?
Q5 Quattro
Re: silmiä
Vanhoihin kiinikkeisiin noi menee, tulee tosta päältä kiinni.svap kirjoitti:mistä vaaleat angel eyesit sais? ite en oo nähnyt kuin tummia. menisköhän ihan vaan vanhoihin kiinnikkeisiin -93 pikku f:ään?
missä hinnoissa noi pyörii??
Q5 Quattro
Taisin bongata sinut tänään kaupungilla Erottajan Shellin valoristeyksessä. Anneleista tunnistin kun niitä ei ole joka astran keulalla
Kuinka on rojekti edennyt ja koska sulla on tarkoitus saada auto "valmiiksi"? Tai eihän autoa voi ikinä täysin valmiiksi saada, kun sitä kerran on alkanut rakentelemaan 
Niin olin tossa Erottajan valoissa. Sulla taitaa olla se muna kadeemi 16v?Opel TT kirjoitti:Taisin bongata sinut tänään kaupungilla Erottajan Shellin valoristeyksessä. Anneleista tunnistin kun niitä ei ole joka astran keulallaKuinka on rojekti edennyt ja koska sulla on tarkoitus saada auto "valmiiksi"? Tai eihän autoa voi ikinä täysin valmiiksi saada, kun sitä kerran on alkanut rakentelemaan
Eiköhän toi "valmistu" ulkokuoresta kesän aikana. Etulippa pitäs saada niin vois laittaa muutki korin osat paikoileen ja sen jälkeen jos veisi maalauksille.
Q5 Quattro
Joo olin gessillä liikenteessä. Välillä tulee ajeltua semmosella harmaan hopealla sedani kadetillakin. Joo sullahan alkaa sitten olemaan hyvällä mallilla astra.Tico kirjoitti:Niin olin tossa Erottajan valoissa. Sulla taitaa olla se muna kadeemi 16v?Opel TT kirjoitti:Taisin bongata sinut tänään kaupungilla Erottajan Shellin valoristeyksessä. Anneleista tunnistin kun niitä ei ole joka astran keulallaKuinka on rojekti edennyt ja koska sulla on tarkoitus saada auto "valmiiksi"? Tai eihän autoa voi ikinä täysin valmiiksi saada, kun sitä kerran on alkanut rakentelemaan
Eiköhän toi "valmistu" ulkokuoresta kesän aikana. Etulippa pitäs saada niin vois laittaa muutki korin osat paikoileen ja sen jälkeen jos veisi maalauksille.
Jeps.Opel TT kirjoitti:Joo olin gessillä liikenteessä. Välillä tulee ajeltua semmosella harmaan hopealla sedani kadetillakin. Joo sullahan alkaa sitten olemaan hyvällä mallilla astra.Tico kirjoitti:Niin olin tossa Erottajan valoissa. Sulla taitaa olla se muna kadeemi 16v?Opel TT kirjoitti:Taisin bongata sinut tänään kaupungilla Erottajan Shellin valoristeyksessä. Anneleista tunnistin kun niitä ei ole joka astran keulallaKuinka on rojekti edennyt ja koska sulla on tarkoitus saada auto "valmiiksi"? Tai eihän autoa voi ikinä täysin valmiiksi saada, kun sitä kerran on alkanut rakentelemaan
Onhan se hyvällä mallilla. Itteä polttelis laittaa noi muut korin osat paikoileen jo, mutta täytyy malttaa.
Viikonloppuna alkaa laitteleen 2,5" putkisto paikoileen
Q5 Quattro