'88-Kadetti upgreidattiin '90-Vectraan. Auto on anopin entinen, joten pyrkimys on pitää sitä hyvää huolta. Jonkinlainen ongelma syntyi Vekkulin sähköpeileistä, ovat nimittäin jämähtäneet nykyasentoonsa. Kun anopin pituus on 150 cm ja meikäläisen 180 cm, joutuu ajaessa hiemän kurkistelemaan.
Mistäpäin vikaa voisi lähteä etsimään? Peilit lämpenevät, mutta kumpikaan ei liikahdakaan sitä asentopyörylää paineltaessa.
Mulla oli itse katkaisimen sisällä olevat kosketuspinnat niin hapettuneet, ettei enää toiminut. Rapsuttelin hiukan meisselillä, ja tinasin päälle uuden kosketuspinnan. On nyt toiminut 3 vuotta tuolla patentilla.
sulakkeen oot varmaan jo kahtonu.. , oven läpiviennissä sieltä haitarikumin sisältä voi olla johto(ja) katki, liittimien puhdistus(ovipahvin alla ja peilikolmiossa). siinäpä näin aluks.
plumber kirjoitti:Mulla oli itse katkaisimen sisällä olevat kosketuspinnat niin hapettuneet, ettei enää toiminut. Rapsuttelin hiukan meisselillä, ja tinasin päälle uuden kosketuspinnan. On nyt toiminut 3 vuotta tuolla patentilla.
Tuo on mahdollinen vika tai sitten siellä ovat ne kosketinkappaleet jumissa. Kun purat katkaisimen löydät sieltä semmoisia pieniä kiilapäisiä metalliosia jotka ovat pääosassa katkaisimen toiminnassa. Ne ei tarvitse kuin puhdistaa niin yleensä toimivat siten. Ja huomaa että niiden palasten pitää liikkua pituussuunnassa (sisällä muistaakseni pieni jousi) jolleivat ne liiku kuten tuskin tekevät ei peiliensäätö varmastikaan toimi. Vähän jotain CRC:n tapaista niin yleensä heräävät sen jälkeen. Pura katkaisin pöydälle ja mieti toimintaa niin ymmärrät mitä tarkoitan. Vähän vaikea opastaa tarkemmin näin.