Jos näin on hiljaista, niin mennään suoraan sitten sinne kuun ekan SU miittiin, kun se kuitenkin on jo viikko tästä välimiitistä. Ei tod. kannata järjestää, jos kolme vaan Satakunnasta kirjoittaa tänne...Pinohiiri kirjoitti:Varmaan parempi siirtää kun on näin nöösii sakkii.
Satakunnan lisämeetingit?
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-
MV6 CARAVAN
- OCF Member 2020
Mulle on ihan sama vaikka tulisi vain yksi auto, niin silti sen järjestän jos joku on tulossa. Että kaikki mukaan vaan ilman jännityksen pelkoa.Jazz78 kirjoitti: Ei tod. kannata järjestää, jos kolme vaan Satakunnasta kirjoittaa tänne...
Samalla olisi pikkaisen asiaa yhdestä kesätapahtumasta, mihin voitaisiin lähteä yhdessä koko saikki. Mutta siitä lisää sunnuntaina.
Zafira B -08 sport CDTI
Astra G sedan 1.8 16v -99
Ex Kadett 1.3 LS -89 Ex Vectra B 2.0 16v Sport -98 Ex Omega MV6 Caravan -98 Ex Kadett 1.6 Club -88
Astra G sedan 1.8 16v -99
Ex Kadett 1.3 LS -89 Ex Vectra B 2.0 16v Sport -98 Ex Omega MV6 Caravan -98 Ex Kadett 1.6 Club -88
-
leutoranta
- OCF Member 2023

toples sellasenaPinohiiri kirjoitti:john_doe kirjoitti:Tänne sopii mainiosti !!! Pinohiiri hei !!! Jätkä ajeli viime viikonloppuna pillurallia... menit ainakin 3 kertaa mun duunipaikan ohi... hyi sua...missä sun duunis on??? Vai ootko kespalla tarjoilijana?
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
uu jeakirmo kirjoitti:toples sellasenaPinohiiri kirjoitti:john_doe kirjoitti:Tänne sopii mainiosti !!! Pinohiiri hei !!! Jätkä ajeli viime viikonloppuna pillurallia... menit ainakin 3 kertaa mun duunipaikan ohi... hyi sua...missä sun duunis on??? Vai ootko kespalla tarjoilijana?
jeps ne oli varmaa hakees uusii muoti/sisustus vinkkejä sillä silmälläPinohiiri kirjoitti:uu jeakirmo kirjoitti:toples sellasenaPinohiiri kirjoitti:john_doe kirjoitti:Tänne sopii mainiosti !!! Pinohiiri hei !!! Jätkä ajeli viime viikonloppuna pillurallia... menit ainakin 3 kertaa mun duunipaikan ohi... hyi sua...missä sun duunis on??? Vai ootko kespalla tarjoilijana?
aattelinki ku oli kauhee 40-60 kymppisten akkojen jono kespalle.
-
leutoranta
- OCF Member 2023

tairat vetää myös jotakin puhelin palvelua?aatelen vaa ku oli luuri korval keppi luolassajohn_doe kirjoitti:Mä olen töissä siinä ratsulan kulmalla...Olen yleensä siitä n. tunnin poissa kerrallaan jos ei tahdo näkyä...
Ja mitä kespaan tulee niin se on vain sivu pisnes...
![]()
PELATKAA ENEMMÄN BILJARDIA
kirmo kirjoitti:tairat vetää myös jotakin puhelin palvelua?aatelen vaa ku oli luuri korval keppi luolassajohn_doe kirjoitti:Mä olen töissä siinä ratsulan kulmalla...Olen yleensä siitä n. tunnin poissa kerrallaan jos ei tahdo näkyä...
Ja mitä kespaan tulee niin se on vain sivu pisnes...
![]()
PELATKAA ENEMMÄN BILJARDIA